ВАЗ 2101,2103,2105,2106,2107 има варианти ЛАДА има и варианти Жигули.Зависи за кой пазар е произведена.
ВАЗ 2101 и до ден днешен се нарича ЖИГУЛИ, а не Лада, бе!Къде си чул някъде някой в България да каже на този модел с двата големи фара ЛАДА когато и да било??? Пубер, това че четеш Уикито и се снабдяваш с информация от там , не значи, че знаеш как хората определяха по бай Тошово време тия коли. ВАЗ 2101 завинаги си остана за хората ЖИГУЛИ, а не ЛАДА. Аз съм сигурен , че ако видиш сега едно жигули по улицата ВАЗ 2101 и кажеш на дядо си " А, ЛАДА" И ТОЙ ЩЕ ТИ СЕ ИЗСМЕЕ!
ВАЗ-2101 се продаваше в България от 1973 година, първо като Жигула после като Лада 1200 и модификациите Лада 1300 и Лада 1500 според обема на двигателя. Милиционерският вариант имаше двигател от 1500 куб.см взет от ВАЗ-2103.ВАЗ-2101 има шест модификации и различна максимална скорост и мощност. В началото всички бяха с името Жигули, после то остана само за вътрешния пазар, а за износ ги прекръстиха на Лада и Рива за Великобритания. По някое време и за вътрешния пазар ги прекръстиха на Лада.
до 74 Викаш нямало разлика от ВАЗ 2101 тоест Жигули и Лада 1500? Голям разбирач си!Едното с 60 коня и 1, 2 двигател, другото с 85 коня 1,5 двигател. Едното развива 160, другото 180. Няма разлика ама нииикаква, нали?***!
Преди 1989 година се носена разни митове за жигулитата производство за милицията. Например как на някой българин по погрешка са продали Жигула предназначена за милицията и той бил страшно доволен от колата, но след две години на техническия преглед в КАТ, разбрали за грешката и му взели Жигулата, като му дали чисто нова друга Жигула, но тя не вървяла като предишната.
до 74 Точно ВАЗ 2101 е чисто жигули с два кръгли фара и с километраж 160, който модел в България НИИИИКОГА не се е наричал ЛАДА, а се нарича и до днес ЖИГУЛИ. Ладата е с 4 по- малки фара и с километраж 180 в началото на 80-те. Българинът на този модел казваше ЛАДА...лада 1500, лада 1600 и т.н., папагал!
Щом пускат статитии за технологичните "достижения" на ссср значи положението в *** е трагично...
За сметка на това хората с вкус към живота,управляваме френски автомобили,а не съветски пияни изпълнения
ВАЗ-2101 продавана в България в началото се казваше Жигули, а после Лада. Без никаква друга разлика в колата. Хайде пак помисли за котките.
Прочетете коментара на мушан, защото това е цялата истина за името. Само, че самите руснаци се устиха за името и го смениха. Всичко друго и бля бля.
Името на колата, Жигули,се промени,когато европейците прозряха асоциация с жиголо,на техен европейски език платен любовник.
до 68 Кога после станало след 1974-та жигулито ЛАДА, бе? Кога в България на жигулито някога се е викало ЛАДА, бе? Ти нормален ли си, бе? На жигулито с 2-та големи фара и с километраж 160 кога българинът в България е казвал ЛАДА, бе изтрещял?
Хубави коли си бяха за времето, аз имах Москвич 1360 и не ме е оставял никога по магистралата или кадето и да било! Но винаги си носех в багажника резервен карбуратор, делко, ремък, бобина, динамо, червен пипер и стартер!
Как се произвеждаха най-бързите автомобили Жигули за КГБ