Този данък е противозаконен поне в часта му със увеличението заради замърсяване и стари коли *** Мендоо!А дали сте чували за синдрома"Мавритания"ако не сте ще чуете!?
Ей коментатора-направи си една справка Румъния ,виж техните и тогава коментирай.Ами ВДИГАЙТЕ ЗАПЛАТИТЕ бе управляващи мафиоти.Минимална заплата 650 евро да бъде ,а което предприятие върви добре нека и 3000 евро да дава на работещ,а не зад монитора и бюрото.И пас стрижете работника с тези нови данаци облагания върху заплатите му....За това говорете и пишете или .....терминал2
На ден въртя по 150км в София и не виждам особен проблем с трафика. Просто избягвам тълпите *** в часовете за "отиване на работа" и "връщане от работа", както и "заминаване на село" и "прибиране от село".Аз бърза работа нямам. Пътувам леко, по булевардите широко. Проблеми с паркирането нямам - имам си гараж. *** да му мисли - без гараж, всеки ден с кола на работа, с 1500 лева поддържа трошка - да, не му е леко...
Тук 98% от хората са ***. Същите които оставиха паветата по Дондуков, за да "не се кара бързо". Колата трябвало да стане лукс...алооо *** *** 2018 година сме. Това че вие си светите с айфона в тоалетната,не значи че трябва още повече да ограбват малкото останали нормални хора. Отивайте да миете чинии в европата и си вземете кумирите с вас
За какви 6-7-15 лева говорят. Данъка на колата ми е 120 лева. 30% на 120 е 36 лева. За какво ще ми вземат още пари. Да станат 160 лева за 20 годишна кола. Аз едва съм си купил тази кола , а властта иска да купувам нова 30-40 хиляди лева. Да взема заем от банка, да задлъжнея и да платя двойно с лихвите. Господ обезателно гледа от горе. Всеки ден му се моля да накаже сурово обирджиите от властта. Бял ден да не видят дето искат да ме ограбят безпричинно.
А какво значи 5 годишна кола? Моята става на 15 след 2 месеца, но няма 150 000 км навъртяни, повечето части са оригинални, паркира се в закрит гараж. Доста по-добра е от повечето 5 годишни коли.
популярно - Забранявате вноса и регистрацията на коли по стари от 8-10 години(както е в много други държави). Ако някой много държи да си купи определена кола, която е по стара, или ретро, ще е готов да плати съответните такси и данъци за нея.
Никъде по белия свят няма ограничения за колите, при такава малка плътност на населението, каквато е в София. Едно е примерно Париж с над 21000 човека на квадратен колометър, друго е София с около девет пъти по-малка плътност на населението.
ОчевАдно е, че колите в България ще се увеличават, вкл. и в София - все пак изоставаме доста от средното за ЕС. Да се иска ограничаване на броя им е като борбата на лудитите през 19 век против машините. Няма и причина да го правим - значимо замърсяване заради колите няма, задръстванията не са защото колите са много, паркирането също е заради пълната липса на мисъл за организация на движението и паркирането.
До 47. Обществото трябва да ПРОДАВА правото да имаш кола в София. Който може да си го позволи и му трябва - ще си го купи. Това става с платено паркиране в целия град. С висок данък. С изискване за много еколигичен автомобил.Правото да имаш кола в големите градове в белия Свят срува СКЪПО.
София ако не ограничи личните коли и не си направи силен градски транспорт буквално ще стане непроходима. Двете неща трябва да вървят заедно.Интересно е кога ще го осъзнаят българчетата. Дали чак като се блокират тотално или ще го видят по рано. Тест за интелигентност на нацията. Дано го издържим.
Ти си лесен. Продавате си с жена ти колите, за да не задръствате София и се качвате с жена ти на градския транспорт. Нали това искаш...Нали се сещаш, че по Конституция нямаш изключителното право само ти и жена ти да притежавате кола. Всички имат равното право да притежават кола.
Силен градски транспорт става с други методи, не с цена 1,60 лева билета!Във финландия имаха ден в седмицата с безплатен такъв, не съм сигурен точно!Има начини да се насърчи с градския, но трябват умни хора горе във властта!
дори и данъка да ти е 20 лева, гражданаската стана 300 лева, така че не е много евтино да имаш колаБензина ти е 250 вече , а само преди година беше 2 леваИ най голямата трошка да имаш, ако е караш редовно 200 лева на месец трябва да си приготвиш за нея
Данък "стара кола", а пък удря новите возила. Що е то? България!