Какво точно ще се реши с тази поредна герберо-патриотична тъпня освен, че новите шофьори ще чакат 6 месеца преди да започнат да шофират, през което време ще губят от придобитите навици?
Онези 40 и кусур процента запитали ли са ги те биха ли били придружител на млад шофьор и шофират ли въобще редовно?
До АнонименОграниченията и мерките се взимат, защото законите ги творят хора с нисък интелектуален капацитет!
ценностна системаОт 20 години съм по пътищата и най-големите сакатлъци стават от комбинацията "младо *** + мощна кола".Ние с теб можеш да си говорим за манталитети и системи, колкото си искаме, но масово младият БГ водач не е за мощен автомобил. 67 к.с. е смехория, факт, но 9 от 10 с автомобил 285 к.с. няма да доживеят до 25 г. възраст.
Ограниченията и мерките които се взимат са или по евро препоръка или с цел да се одруса и без това бедния народ.
Абсолютни глупости. Всичко е в манталитета. Първата ми кола беше Тойота Селика. 4х4 285 к.с.. Бях на 18. Карам умно от дете. Културно- давам предимство на пешеходци, не наглея по светофари да правя втора лента за ляв завой, толерантен съм, имам златен талон. В момента съм на 31. Нямам нито едно нарушение (признавам, карам извън ограниченията, харесвам мощни коли). В момента имам почти нов автомобил 300+ к.с., манталитетът ми е същият както преди. Просто така съм възпитан, ценностна система.
Не познавам човек, който да е "за" тези ограничения, които ограничения очевидно ще навредят на безопасността на движението.
Пълни безмислици предлагат от КАТ и едва ли има нормален човек, който да одобрява ограниченията за младите шофьори.Единственото, което помага за спазването на правилата, независимо за какви правила става дума, това е контролът. Проблемът в слчуая е, че за да има контрол, КАТ трябва да работи,а не да спи под храстите.
До анонимен 13Аз съм засичал да карат без регистрационни табели ти преглед чакаш да минават.
Даже за млад човек е препоръчително да кара голяма кола. Най добре комби или още по добре джип.Та, та ако обърка нещо, след него да е като Армагедон.
Ще сложим хора склонни да изпреварват поради нетърпение в коли с които изпреварването отнема 12 минути. Гарантирам увеличение на катастрофите с 18 годишни пикльовци с поне 900%
имам познат на годишните прегледи на мпс от 20 години казва съм тук нито един ромеин не е минал преглед при нас смятайте а нас българите за най малкото провинение глоби тези явно са недосегаеми от законите
защо полицаите допускат движение на роми с коли.Отвсекаде в нарушение ,карат опасни брички скапани отвсякъде,без застраховки,с купени книжки.Негарамотни,не знаят правилника,правят убийства.Защо не ги спират а само българите?Защооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооо?
Точно пък малките коли изобщо НЕ са по безопасни от големите и мощните!Голямата и мощна кола има по здрава конструкция, по големи и широки гуми, по добро сцепление, по силни спирачки и разбира се има много аербеци ако е по нова.Даже за млад човек е препоръчително да кара голяма кола. Най добре комби или още по добре джип. Тия малките коли по 60 коня също вдигат над 150км/ч което е напълно достатъчно да се претрепеш от раз. И вероятността е много по голяма. Малката кола е нестабилна и опасна
Българинът "за" ограничения за новите шофьори, но не вярва в ефекта им