Тези крадливци от СО мнохо добре знаят, че не са колите проблема, а въглищата, суровите дърва, гумите, пластмасите, старите дрехи напоени с изгорело олио които се горят в махалите. А през нощта там е още по-лошо, гори се всичко за да се изкара някой лев. Но тези полухора гласуват за тях, скромно, срещу 50 лева. Как да ги загубят, няма да има милиони които ще откраднат. Ето защо нито дума за тях. Колите и дизела. В СО са крадливи идЕоти, лакоми и корумпирани. Колкото по-рано се разкара Даскалицат
Ако общината има желание да подобри положението, като начало да започне с редовно миене на улиците, контрол на превозните средства излизащи от строежи, контрол на това, което излиза от комините.Автомобилите са най-малката грижа, но най-удобното извинение да не се прави нищо.
Сега със затоплянето по обяд, нивата на замърсяване с фини прахови частици в София паднаха почти наполовина, спрямо нивата от около 09:00 днес сутринта. Сега е горе-долу 14:00
Ти изобщо знаеш ли как е около бул. Витоша, който селяните наричат Витошка? Аз съм роден там и знам всеки двор и всяко ъгълче в квартала между бул. Витоша, бул. Патриарх Евтимий, ул. Г.С. Раковски и ул. Граф Игнатиев. Много добре знам и сега къде се гори твърдо гориво в този квартал, както и на самият бул. Витоша.
Можеха на снимката да покажат табло с данни от днес, а не от 18 януари, когато силният вятър издуха извън София замърсяването от горенето на гуми, дърва и въглища в печките.
То и на почти всяка фирма със седалище в София и клонове извън София, колите са с номера от София, а голяма част от тях се шофират предимно извън София. Това няма да убеди Край, че не е прав. Той си го е навил на пръста едно и също нещо и от години го повтаря. Учудващо е защо не е осъзнал защо получава толкова минуси за дивотиите си.
Велосипедите в София трябва да се забранят при такива замърсявания, по странната логика, че което се движи, замърсявало. Велосипедите, както и колите се движат, значи вдигат прахоляка от мръсните улици и замърсяват София. Така поне твърди Фандъкова, когато иска да докаже, че колите били голям замърсител.
В София колите са доста по-нови, отколкото ти повтарящ като папагал.Колите, които не са по стандартите ЕВРО 3,4,5 и 6, са по-малко от 15% от регистрираните в София коли, при това старите коли почти винаги се движат много по-малко от по-новите. 200 хиляди София е била преди 100 години, на много по-малка територия. После присъединиха селата около София към София.Съвсем други са проблемите, а колите са най-малкият проблем. За замърсяването сега големият проблем е какво се гори за отопление.
До Край700 000 регистрирани коли - а колко от тях са на лизинг?Ако не знаеш - тъй като за всички фирми е по добре да имат офис в София защото цялата административна *** е концентрирана там затова като си вземеш кола на лизинг (в Горно Нанадолнище например) колата ти се регистрира от дилъра и е с регистрация София именно поради тази причина има 700 000 регистрирани коли (а поне 1/3 не са в София) Така, че това е грешен пример, лишен от какъвто и да е смисъл!
Нормално.Вкараха се всички стари коли от Запада в бедната ни държава ,защото пари за нови няма.София от 200 хилядна стана 2-3 милионна.
В синята зона да се пускат само велосипедисти-на никой няма да му попречи малко повече физкултура
Речните корита на реките, слизащи от Витоша, чрез които може да се реализира въздушен обмен са задръстени с ***, градоустройствени недомислици, полуразрушени промишлени зони. 10.Метрото се развива само по себе си, изолирано от развитието на мрежата на електротранспорта или автобусния транспорт примерно.11. Най-голямото богатство на града - Витоша е с прекъснати транспортни комуникации, и в почивните дни гражданите не могат да прочистят дробове - нито автобус, велосипед или пешаходно
Последно окончателно предупреждение на ЕК срещу повече от 6 тежки нарушения в системата на управление в страната ни срещу европейски закони и директиви и тотална излагация на Европа, клипът и западните медии го разпространяват светкавично
тротоарите има огромни камари сняг, които пречат на движението. 5.Автобусите нямат бус ленти и влизат в единоборство с трафика, странното е че товасе отнася и за трамваите, които са отделени от пътното платно.6.В махалите и луксозните гета архитект и регулация не са влизали от 70-те. Камо ли да има пътища, тротоари, топлофикация, газификация, канал и т.н. 8. Има места в града до които въобще не можеш да стигнеш пеша или с колело поради абсурдни транспортни решения с кръстовища на няколко нив
елементарно е да се ограничи трафикът в широкия център и да се ползва метро и градски транспорт. Европейските столици го направиха преди 20 години
расте като рак с метастази. За да няма мръсен въздух първо общината трябва да си свърши работата пък после да занимава хората. 1. Всяко кръстовище е задръсване - трябва да се промени организацията на движение2. Всяка улица е паркинг на мародерите от "Паркинги и гаражи" - да вземат да си построят паркинги с парите дето събират и да разчистят улиците.3. Всички велоалеи са недомислици, които водят наникъде, зимата, когато е най-мръсен въздуха те не са почистени,4.Тротоарите са непочистени
До DiesIraeГЕРМАНЦИТЕ НЕ СПАЗВАТ ЕМБАРГОТО КЪМ РУСИЯ И СИ ИМАТ ГАЗ ОТ СЕВЕРЕН ПОТОК И ЗА ТОВА НЕ СЕ ОТОПЛЯВАТ С ГУМИ И *** ЗА РАЗЛИКА ОТ *** И ТО ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ЗАРАДИ ЕДИН ***
София диша: На места мръсен въздух пет пъти над нормите