Много ми е интересно защо този ''проблем'' не се разглежда около Петровден/примерно/,и тогава коли вървят и даже са повече от сега!?Нооооо..........тогава не се отоплява електората на Али Реза от Банкя.
НИКОЙ НЕ Е УМРЕЛ ОТ МРЪСЕН ВЪЗДУХ......!НА ВСЕКИ НЕКРОЛОГ НА ПОЧИНАЛ ДРУГАР ПИШЕ :/"От Партийната и Профсъюзна организация"/
я тига стази софия я вижте по малките градове не че въздуха е мръсен но центъра е мръсен на всякъде фасове хартия ***
По бързо да ни уморат.Това е целта.По малко пари за пенсии,социални ,заплати.Който е по здрав ще оцелее.Другите на доктор ,само че доктор облечен в черно.Казва се поп.
всеки софиянец ще бъде снабден със стикер на челото, който показва колко е дихателния му обем. Ще има ЗАБРАНА граждани с дихателен обем над допустимия да бъдат допускани в централните райони на града. Отделно служители от столичен инспекторат ще мерят грайфера на обувките и тези с по-дълбоки грайфери и ниезмити обувки ще бъдат глобявани.
E нали по време на,, Гадния Комунизъм'' имаше много заводи и те замърсяваха.Кремиковци и много др.Одавна ги ликвидираха РАЗГРАБИХА.Сега пак зле .От къде идва това замърсяване.
Не са колите най-големите замърсители на въздуха! Зима е, а и бгтокът е скъп. Дори и в централните части на столицата където няма топлофикация хората се отопляват с пелети или дърва. На студено ли да стоят?
Няма как колите да замърсяват много в София, след като почти всички от тях отговарят на доста строги екологични норми. Малко са колите, които не отговарят на тези норми, т.е. произведени са преди 30 и повече години, като ако изобщо се използват, то повечето с на газ. Единици са колите, които замърсяват много, обикновено след някаква кражба или повреда, но човек като види една такава веднъж в годината, някак си лесно му внушават, че повечето коли са такива.
Така наречените "норми" на замърсяване са най голямата измама! Кой решава каква е нормата? И защо тези норми постоянно се променят? ПЪЛНА ИЗМАМА! Същото е и при храните. Запомнете че нормата е НУЛА ЗАМЪРСЯВАНЕ! Всяка стойност над нула не е нормална.Във природата няма естествено замърсяване. Замърсяването го правят единствено хората.
Големите производители на коли произвеждаха коли отговарящи на поредният евростандарт около 2-3 години преди въвеждането му. Това са и масовите коли в България. Евро 5 е от 2009 година, значи колите на големите производители по модели от 2007 година и по-късно са вече по Евро 5 или 6, а колите с Евро 3 и 4 са по модели от 1998 година и по-късно. За София това означава изключително малък брой коли от преди Евро 3 - около 6,5% сега, а след 5 години ще са 1-2%.
Сега гледам данните за замърсяването с фини прахови частици в Банкя. Измерва се на 4 места и данните са: 103, 104, 114 и 119 мкг/м3. Знае се, че максимално допустимата норма е 50 мкг/м3. Филиповци е на 2-3 километра от Банкя, а трафикът е слаб.
До АнонименТолкова съм щастлив че ми отвори очите! След като прочетох този пост, ще отида да живея на село. Ти промени живота ми завинаги! Голямо, сърдечно, Благодаря!
Човек трябва да е слънчасал,та да си остави дома в провинцията и да отиде в София.Още повече ако пък си продаде и имотите в родното място.Да отидеш за 200-300 лева повече в това отровно гето е чиста лудост.Тия пари ще ги дадеш за наем и транспорт,а ако решиш да си купиш жилище ще го направиш с такъв банков кредит,който ще те направи цял живот роб на лихварите.И то за някаква гарсониера на Овча купел.За тия пари в провинцията ще имаш мезонет на центъра и няма да дишаш отрова.
Като говори, че колите замърсявали в София, фандъкова умело манипулира повечето хора, асоцииращи колите с времена от преди 20-30-40 години. Към момента, малко замърсяващите коли по евростандартите Евро 3, 4 ,5 и 6, са около 85% от колите в София. След 5 години ще са 95%, но всеки път фандъкова и сие говорят все за онези 15% по-стари коли сега, които утре ще са 5% и малко от тях се движат много. С колите ни отвличат вниманието от големият замърсител - използването на твърдо гориво за отопление.
Да говорят, че колите замърсявали много в София, могат само хора, които имат мисленето и представите, отпреди 25 години, когато още нямаше евростандартите за замърсяване на въздуха. С въвеждането на Евростандартите, особено след Евро 3 от 2001 година, на практика колите станаха много малък замърсител на въздуха. При това е добре да се знае, че по нормите на Евро 5 и 6, за фините прахови частици има норма от 0.005 г/км, както за дизеловите, така и за бензиновите двигатели с директно впръскване
София диша: На места мръсен въздух пет пъти над нормите