Снимка: БГНЕС/EPA

Унгарската нискотарифна авиокомпания Wizz Air е определена от британците за най-лошата авиокомпания за полети на къси разстояния. Пътниците, анкетирани от британската потребителска група Which?, присъдиха на превозвача една звезда от пет възможни, оценявайки престоя си на борда, условията и комфорта на седалката, предаде ДПА и БТА.

Не повече от две звезди британските потребители са присъдили на Wizz Air и във всички останали категории, включително съотношение качество-цена и чистота. Превозвачът извършва полети на къси разстояния от осем британски летища, включително Бирмингам, Единбург, Гетуик и Лутън.

Wizz Air е отстъпила на ирландския си конкурент Ryanair при разстоянието между седалките в самолетите си, разликата в разстоянието между два реда в стандартната икономична класа, което е 28 инча (71,12 см), с около два инча по-малко от самолетите на ирландската компания.

Общата оценка на клиентите на авиокомпанията е 48 процента, което я поставя в дъното на класацията след Ryanair (52 процента), Eurowings (53 процента) и British Airways (56 процента).

През декември британското Управление за гражданска авиация заяви, че има "значителни опасения" относно "неприемливото" поведение на Wizz Air, тъй като пътниците му са много по-склонни да подават оплаквания, отколкото тези на други превозвачи. Регулаторът е установил още, че авиокомпанията забавя изплащането на дължимите пари на пътниците.

Британската Jet2.com е получила най-висок резултат (80 процента), изпреварвайки Turkish Airlines (78 процента).

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase