Пътувах една година до град в Западна Европа с Уиз. По веднъж месечно в двете посоки. Всеки път в посока закъснението час и половина. На месец три часа са ми загубили. На година 36 часа, ден и половина, само в закъснения. Нямаше избор, единствената директна линия беше. Не ги препоръчвам изобщо уизеър, Райънеър са далеч по-точни.
Редовно пътувам с WIZZ и съм доволен.Нови самолети,любезни стюардеси и в повечето случаи полетът се изпълнява навреме.
Българчетата , които плюят , добре че бяха нискотарифните полети, че още щяхте да се чудите Пиза пица ли е, а Ди треви, сорт джойнт ли е.
Мен ме вълнува само едно - колко сигурни са полетите, има ли липсващи, закъснения и каква е статистиката на катастрофите. Всичко друго - кафета, манджи, бок л уци, които се продават, въобще не ме интересува и не си струва парите, които се плащат от разлика в билетите.
Е, щот Райън малко техни си падат. Като чуя за "класации",при които някакви хора дават оценки на око, спирам да се вълнувам изобщо.
Пълни глупости! В райън си като копърка между други две, коляното ти опира в предната седалка, самолетите им бучат все едно са забравили вратата отворена. Въобще, усещането е се едно летиш в маршрутка... Уиз са къде по-добре в отношение на комфорт, спокойствие и чистота. В райън ония листове за безопасност не са сменяни, откак са извадили самолета от бразилския цех. А тоалетите им са като на погребални агенти, мн зле са брандирани с тва тъмно лого...
Да си пътуват с високотарифните и да не плюнчат по Путин тие албиноси!Съвсем скоро "великата" Британия ще е не само спомен, но и затънтено кътче в историческия музей, касаещо самонарочените псевдодемократи, а в действителност най-лошите колонизатори.АМИН
Имат доста кусури, няма спор. Все пак са източноевропейска компания, в борба с много тежка конкуренция на утвърдени западни играчи, но някои от практиките им не са особено коректни. Поне самолетите им са Европейски, за разлика от да речем Американските на Ryan, доста по-нови са - средна възраст 5-6 години и най-вече Airbus A320 има много по-добра статистика на катастрофи от Boeing 737. На мен дори само това ми е достатъчно, за да предпочета Wizz за low-cost, въпреки че ползвам и Ryan и други.
Като не им харесва, да си ползват BA и готово. Wizz, Ryan и т.н. са нискотарифни компании - там винаги ще има проблеми с комфорта или обслужването, защото все отнякъде трябва да се реже. Купуваш си билет за няколко хилки от Lufthansa или BA, и няма проблем (ако можеш да си го позволиш). Това е малко като да си купиш най-орязания модел на Шкода и да се оплакваш, че не е същото като Мерцедес...
Визз имат изключително гадната практика да помпят цените в уеб-сайта си, ако забележат че от твоя страна има активност. Проверяваш, цената е една, ако провериш след малко, вече е качена. Но от друг адрес получаваш друга цена. Също и номера с 20 Евро за място. Като цяло парите които плащаш са много повече от пъроначалната цена.
Това че гласуват в нечия анкета против лоукост компаниите, съвсем не означава че не ги ползват. Напротив. Основно лоукост авиолинии използват.
Гласуват срещу Уизер англичаните, но полетите за Ница, Марсилия, Болоня и Милано от Англия, понякога с прекачване, са пълни с англичани. Вярно може би са средна класа хора, но ходят на почивка в Южна Европа, ходят за Коледа, живеят си добре. И си правят сметка на парите. Едно семейство с 2 деца плаща три пъти по-малко за Уизер, отколкото Бритишуей или Луфтханза, или Ерфранс. Това е истината.
Всичко, което сте написал/а е същото и при полетите от/до България. Тук обаче за съжаление нямаме и много други опции за доста дестинации. Аз съм висок над 1.90 и място за краката просто нямам, свивам се като скарида. Все пак е търпимо, при положение, че полетите, с които съм летям са къси - до 3 часа, 3 часа и половина максимум.
Веднъж пътувах с тях и ме глобиха в България, че не съм си разпечатил билета за връщане, а те го бяха дали в някъкъв файл на някъкъв софтуер, който така и не се инсталира правилно на компютъра. Отделно до Лутън платих 16 паунда за автобус (коуч) от Виктория Стейшън, където стигнах с три смени на метрото. И понеже живеех на 3 спирки с Пикадили лайн от Хиитроу, та наистина ми излезе "по-евтино", да не говорим за мъкненето на багажа.
WizzAir беше добре, когато я откриха. Каквато беше обявената цена за полета това и се плащаше. Сега слагат отгоре за място, за багаж, за приоритет и още някакви такси. За да се качиш в самолета в Англия стоиш на стълбите като стадо овце поне половин час. Седалките са на гъсто и вече не се настройват облигалките, а ъгъла на тях е в такова положение, че след 10 минути вече се чудиш как да се извъртиш. Отврат станаха.
Британците гласуваха: Wizz Air е най-лошата авиокомпания на къси разстояния