Сателитни кадри от американски спътник, работещ в инфрачервен диапазон, не подкрепят спекулациите, че руският пътнически самолет, разбил се на египетския полуостров Синай, може би е бил свален от ракета, предадоха ДПА и ТАСС. Те се позовават на телевизия NBC, която цитира неназован представител.
Според него спекулациите, че самолетът е бил свален от ракета вече са изключени.На сателитните кадри се вижда "топло петно" над Синай по времето, когато самолетът е прелитал над полуострова рано в събота сутринта.
Анализатори от американското разузнаване вярват, че това може да се дължи на експлозия в самолета, било то от бомба или от горивен резервоар или двигател, взривил се в резултат на неизправност, но няма индикация, че ракета земя-въздух може да е свалила машината. Сателитните данни все още се анализират.
Самолетът А321 на руската компания Когалимавиа, изпълняващ полет от египетския курорт Шарм-ел-Шейх до Санкт Петербург, се разби на 31 октомври и загинаха всички 217 пътници и 7 души екипаж.
С първи самолет на руското министерство на извънредните ситуации вчера бяха докарани от Кайро в Санкт Петербург телата на 140 жертви. Днес с втори самолет на руското министерство на извънредните ситуации в Санкт Петербург бяха докарани лични вещи на жертвите и фрагменти от тела.
(БТА)
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
Коментари Напиши коментар
37
Анонимен
преди 8 годиниАко се разбере,че виновника е ИД ,то тогава вероятно ислямът съвсем скоро ще го има само в учебниците по история...
36
Sasho
преди 8 годиниРеклама на "Аерофлот"--граждани, купувайте си билети за нашите самолети. Oстанаха сьвсем малко!
35
Алекс
преди 8 годиниДо Анонимен 39Летенето не е станало по-опасно, по-сигурно е станало. гледах статистиките за самолетните катастрофи по години и пикът е бил някаде 60-те с над 100, за миналата година е имало 20 катастрофи (за съжалене не казват типа на самолета). Броя на жертвите обаче е приблизително същия дори при намаляващата тенденция за катастрофа (може би заради увеличения пътнически капацитет). И това са само брой катастрофи, не е взето под внимание близо х500 пъти увеличаване на полетите годишно.