Снимка: БГНЕС
fallback

Най-големият завод на Boeing е в "панически режим", според работници и синдикални представители, съобщи "Гардиън".

Мениджърите на компанията са обвинени, че принуждават персонала да мълчи за проблеми с качеството.

Американският производител на самолети се бори с кризата в безопасността, предизвикана от избухването на панел в кабината по време на полет през януари, и с интензивния контрол на производствената си линия, тъй като регулаторните органи започнаха редица разследвания.

Обектът в Еверет, Вашингтон, който е обявен за най-голямата производствена сграда в света, е в основата на дейността на Boeing и отговаря за изграждането на самолети като 747 и 767, както и за ремонта на 787 Dreamliner.

Един от механиците в комплекса, който работи за Boeing повече от три десетилетия, твърди, че той е "пълен" с дефектни самолети 787, които се нуждаят от поправка.

Много от тези самолети се транспортират от площадката на Боинг в Южна Каролина, където компанията премести окончателното сглобяване на 787 през 2021 г. в рамките на мярка, окачествена като съкращаване на разходите.

"Няма начин да искам да бъда пилот в Южна Каролина, който да лети с тези самолети от Южна Каролина до тук", каза механикът, пожелал анонимност. "Защото, когато влязат тук, ние ги разглобяваме на части."

Мениджърите в Еверет "ще преследват механиците", за да мълчат за проблеми, свързани с гарантирането на качеството, и за потенциални ремонти, твърди механикът, като наблягат на бързината и ефективността, а не на безопасността. Той добави: "Boeing трябва да се погледне в огледалото и да каже: "Сгрешихме"".

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

38

вгз

преди 1 месец

до 38: дугия път, като се качиш на Боинг, си вземи и раница парашут.

37

вгз

преди 1 месец

Правилният метод за принуждаване да мълчат, е дебела пачка. Работниците не знаят как да си я поискат.

36

Факт

преди 1 месец

2/3 от самолетите на руската аерофлот са боинг.

fallback