Снимка: БГНЕС
fallback

Причината за увеличаване на цената на млякото в магазините е, че се повишиха всички разходи, които участват в производството. Това е голямата надценка с бонусите в края на веригата, която е при търговците и стига до 80%. Ударът и негодуванието на потребителите се понасят от производителите.

Oще по темата
Това каза Димитър Зоров, председател на Асоциацията на млекопреработвателите в България, пред Нова.

"Там е крайният натиск за фермерите. Те произвеждат мляко, което продават под себестойността му“, посочи той.

По негови думи фермерите в България все повече намаляват.

Той каза: „Държавата трябва да се намеси. Дали ще е в целия модел, дали ще е с подпомагане на фермерите и предприятията, но не може да стои като страничен наблюдател, защото хората ще останат без работа.“

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

80

Урсулю Фродолайнен:

преди 1 година

"Яжте насекоми!"

79

Мари

преди 1 година

Ако чакате държавата да оправи нещата, загубени сме. Те там, си пресмятат само заплатите. Пълна чистка трябва.

78

Kopejka

преди 1 година

В билла/лидл/кауфланд кашкавала е по 30лв. Във фирмените магазини на мандрите- 20-22лв, дори по-добър.

fallback