Поскъпване от 50% до 80% на млечните продукти през последните месеци. Разлика в надценката има при хранителни вериги и по-малките магазини, съобщи Bulgaria ON AIR.

Боряна ежедневно купува млечни продукти, от които децата ѝ имат нужда. Споделя, че поскъпването през последните месеци вече се отразява на семейния бюджет.

Още по темата

"Те са вече умопомрачителни цените на българските, ще си купуваме вносни, които нямат нищо общо с българските, ще се справим, но в момента нямам концепция, като в момента само намалявам количеството на продуктите, които мога да си купя с парите, които имам в момента", каза Боряна.

"Търговска отстъпка от цената", такса "Логистика" на самата верига, такса "Маркетинг", такса "Промоции", такси "Маркетинг"  и така общата входна такса достига между 15% и 25% и на тези крайни цени те си слагат надценка, каквато самите те преценят", коментира директорът на единствената държавна млекопреработвателна компания - Николай Маринов.

"При съобщения за намаленията, когато се установят некоректно обявени цени, че не са предлагани в определения от закона период, тогава е нелоялна практиката, която създава предпоставка за умишлено завишени цени", обясни Истатко Томов от Комисията за защита на потребителите.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase