Снимка: БГНЕС

"Всички онези, които твърдят, че няма как да има нощен транспорт, защото той бил на загуба, само ще кажа, че целият градски транспорт на София е на загуба, но на никого не му хрумва да го спира. Който твърди, че трябва от всяка една дейност на общината да има икономическа полза, мога да попитам каква е тя от парковете или тротоарите. Не може да свеждаме нещата на това елементарно ниво".

Това коментира независимият общински съветник и лидер на "Спаси София" Борис Бонев.

"Нощният транспорт не е лигавщина, не е излишна услуга, а напълно стандартна услуга, която трябва да има, защото осигурява много по-евтино и сигурно придвижване през нощта, не всеки може да плати вече 20-30 лева за таксита, чиито цени се повишиха с над 50% през последните две години, нито всеки е длъжен да използва личния си автомобил", коментира той.

Той отговори и на думите на колегата си Карлос Контрера, според когото няма достатъчно автобуси и шофьори за връщането на услугата: "Ами по същата логика се твърди, че и за зимните разписания няма да има шофьори, т.е. имаме доста по-сериозен проблем, не е нощният транспорт с петте шофьори проблемът, който ще счупи градския транспорт".

Бонев настояваше от 18 септември да се пуснат първите две линии, но не се прие и остана за 30 октомври. Третата и четвъртата линия пък трябва да се пуснат до края на календарната година. Решението вече бе прието от ресорната комисия, предстои днес СОС да вземе окончателното решение.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase