Снимка: архив, Булфото
fallback

От 1 септември трамвай № 7 ще се движи по безшумни релси и около столичния бул. "Витоша". До тогава той е заменен с автобус в участъка на булевард "България", а в останалата част мотрисата се движи по маршрута и върти на стадион "Спартак".

От днес колите ще попадат в истинска блокада около НДК. Причината е, че общината затваря изцяло за една седмица  участъкът от ул. "Гургулят" до бул. "Пенчо Славейков", съобщи вчера зам.-кметът по транспорт Любомир Христов, който направи проверка на ремонта.

Oще по темата

След 1 септември ще бъдат ремонтирани и източните платна на бул. "Витоша" в участъка от "Пенчо Славейков" до бул. "България" и ще продължи реденето на новите плочки по тротоарите.

Пътната настилка ще бъде подменена и ще се изгради нова велоалея. Освен това ще има ново осветление. Ще се подмени и хидроизолацията на покривите на подлезите в района.

Общината ще отдели 6,5 млн. лв. за ремонта, който трябва да приключи до 15 септември. Следващите етапи предвиждат подмяната на релсовия път до входа на Южния парк.

"В зависимост от трафика, натовареността и метеорологичните условия ще преценим дали да продължим с проекта до входа на Южния парк или ще остане за пролетта", каза Христов.

В момента ремонти затрудняват трафика и по моста в квартал "Захарна фабрика".Той трябва да е готов до 5 септември, а останалите отсечки между булевардите "Константин Величков" и "Петър Дертлиев" ще са готови до първия звънец.

До 15 септември тапите ще са минало и по Цариградско шосе и около Руски паметник.

През есента  може да започне и работа и по продължението на ул. "Обиколна" в кв. "Дружба", която се забави заради отчуждителните процедури. На по-късен етап ще се прецени и дали през тази година да се ремонтира бул. "Дондуков".

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

12

Анонимен

преди 8 години

7-цала след десния завой по България минава покрай болница, училище, офис сгради, и значително по-малко на брой жилищни такива. Не знам дали тази линия е най-тежкият шумов замърсител в столицата, предвид вълнообразните релси и раздрънканите трамваи по Македония и по Дондуков. Хайде малко по приоритети да го караме, а не само да следваме кортежите на властта към Бояна.

11

Анонимен

преди 8 години

Е това червен *** няма мира , сега вече и стана Щирлиц . Мнението на хора от мини партийката БСП няма никакво значение в София. Поради тази причина града се развива и стана красив и удобен за живеене .

10

Анонимен

преди 8 години

До ЩирлицЯ се връщай в психиатрията бе!

fallback