Mного симпатична количка,имах такава, но 968М. Турбината е по-добра и не прегрява. За онова време си беше съвсем приличен автомобил. С лице и характер.
Тъпанарски коментари не се приемат. Дядо ми имаше същият, и не можете да си представите в какви места сме се набутвали и това животно е минавало, особено но първа танкова скорост!!
Имал съм два такива Запорожеца и над 200 000 километра с тях.Първият го купих 1989 година за 800лева.Лятото си беше зор с него но зимата бях номер 1.По време на бензиновата криза съм го карал с керосин от военните а по късно му сложих и газова уредба.Противно на теорията че момичетат си падат по скъпи коли,с него съм имал незабравими преживявания:)
Тати имаше такава някъде май през 74г.*** бях и се въртях край него,а той милия по късно разбрах се беше навил да я накара да спира надежно с тия предни барабанни спирачки.С неговите авери не успяха, но псуваха яко инженерната мисъл на "бушмените" /днешните ***/.Сега отбелязвам,че малко неща са се променили от тогава с автомобилостроенето в страната на Улянов & ***.
И аз съм се возил като малък на такава. Може и в запорожието тази кола да върши работа, но тук, в горещ летен ден ако тръгнеш да изкачваш някой баир и си дотам, двигателя прегрява. Имам спомени като малък, как седим и чакаме да изстине...
Че това е с немски двигател, провален прототип на самолетен двигателОтвен това запорожеца има спецялно капак на пода който служи за риболов над заледеното езеро без да излизаш от колата... и не случайно БЕНЗИНОВО парно
Това не е кола. Това е средство за каране. Този, на снимка струвал, като 250 бутилка с водка. Само една година ще не пиеш и имаш пари за купуване на това средство. Обаче, още ще стоиш 10 години в опашка.