Коронавирусът доведе до бум в онлайн пазаруването. Но това даде поле за много нелоялни практики в сектора - фирмите или дълго време бавят пратките, или нямат капацитета да ги изпълнят, но искат заплащане, а някои дори начисляват такса коронавирус.
Какви са най-честите нарушения по време на извънредното положение и как са гарантирани правата на потребителите – коментирахме с председателя на Комисията за защита на потребителите Димитър Маргаритов.
"Има само една фирма, която е използвала такса коронавирус. Всъщност, това е разговорен термин и означава, че търговецът вдигнал цената на предлаганата от него услуга, като се мотивира с настъпили затруднения в логистично естество, които са предизвикани от извънредната ситуация. Това, което е проблем, е, че в офиса, в който е извършена проверката, не е имало иформация за подобен тип разход. Тя е публикувана на електронната страница на търговеца", обяснява Маргаритов пред Bulgaria ON AIR.
По думите на Маргаритов, това е нелоялна практика и търговеца трябва да бъде глобен.
Какви са другите нелоялни практики на търговците вижте във видеото.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
Коментари Напиши коментар
4
Анонимен
преди 4 годиниАми явно българина трябва да забрави за технополис.
3
Бубето
преди 4 годиниИ аз ще чакам две седмици за една книга. :)
2
Иван
преди 4 годиниАз си поръчах машинка за подстригване от Технополис. Една седмица не се свързаха с мен. Звъннах им аз да питам какво става с поръчката. Една много любезна дама много финно ме държа 10 минути на телефона - номер на поръчката да ми продиктувате и др. Ще ви се обадят куриерите, предали сме я. КУРиерите пак аз ги потърсих, да ще дойде....и така три пъти звънях. И накрая хепиенд - след 2 седмици поръчката дойде, обаче дойде и сметката за телефона. 10 лева за платените телефони на Технополис и куриери