Снимка: Instagram

Едва на крехката възраст от 9 години Раян Каджи оглави списъка на сп. Forbes за най-високоплатени ютубъри. Момченцето, което разопакова играчки, печели по $29 млн. на година. Това е третата година, в която малкият Каджи е начело на класацията. Той има 41,7 млн. последователи, а клиповете му са гледани от 12,2 милиарда пъти.

На второ място в класацията е новакът в сферата Mr. Beast (Джими Доналдсън), който печели 24 млн. долара на година, а видеата му са гледани 3 милиарда път. На трето място са петимата братя от Dude Perfect, които си поделят 23 млн. долара. А малкият Раян успява да победи дори и световно известният Джефри Стар, който печели едва 5 млн. долара от своя канал в YouTube и се нарежда на 10-то място.

Каджи, който сега е трети клас, придобива популярност в мрежата, едва когато е на 4 години. Той записва видеа как разопакова своите нови играчки. Видеоклип, на който той разопакова и преглежда играчки от филма "Колите", стана хит и събра повече от милиард гледания, а каналът му "Светът на Райън" се изстреля на челните позиции по последователи.

Видеоклиповете, в които деца преглеждат играчки или игри, станаха изключително популярни в YouTube и хиляди се качват в платформата всеки месец.

Успехът на Райън, казват родителите му Шион и Лоана Каджи, се дължи на факта, че той е в състояние да създаде специална връзка със своите зрители.

"Връзката на Райън с феновете му е уникална и  много по-различна от таланта по телевизията", каза Шион пред Business Insider по-рано тази година. "Връзката му с феновете е по-скоро приятелство, при което всеки път, когато се срещаме с феновете на Райън и тяхното семейство, те винаги казват: "О, моят син или дъщеря си мислят, че са най-добри приятели на Райън."

Семейство Каджи успя да оформи успеха си в YouTube в доходоносни лицензи, брандиране и телевизионни сделки. Сега семейството ръководи 30-членна продуцентска компания, наречена Sunlight Entertainment, която им помага да продуцират видеоклиповете.

Според Forbes името на Ryan's World е лицензирано за над 5000 продукта. Семейството също произвежда редица стоки за Walmart, а Райън има свои собствени предавания за Nickelodeon и Roku. В началото на декември той стартира и виртуален свят на популярната платформа за видеоигри Roblox.

Като цяло марката империя на Каджи се оценява на около 500 милиона долара, според Wall Street Journal.

 

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase