През последните години наблюдаваме преразпределение на бюджетите на политическите кампании. Преди се инвестираха повече средства в директен контакт с гласоподавателите, а напоследък изглежда, че инвестициите се насочват във форми, които са видими, но евтини, като запалки и шатри в парка. Това навежда на мисълта, че може да остават средства, които не се инвестират по прозрачен начин. Това заяви PR експертът Александър Христов в ефира на Bloomberg TV Bulgaria.
По думите му сериозен проблем на кампанията в България е липсата на време за кандидатите да работят върху имиджа си. "В тази президентска кампания виждаме едно противоречие. Кандидатите на системните партии не са толкова популярни като публични личности", допълни той.
Експертът коментира и ефективността наполитическите кампании. Според него тя може да се постигне чрез по-добро таргетиране и работа с т.нар. инфлуенсъри - хора, които са влиятелни в дадени общности, които да убедят хората, че това е правилният кандидат.
По думите на Христов в момента основните кандидати не са достатъчно подготвени от гледна точка на публични дебати и теми и поведение в медиите.
Вижте целия разговор във видеото на Bloomberg TV Bulgaria
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
Коментари Напиши коментар
3
Анонимен
преди 7 годинието и вица:Отишъл един човечец в магазина и казал: Искам 5 яйца, ама аз да си ги избера! Чакай бе - рекъл продавачът как така ще си избираш? Ами така! Искам, като на избори, да си избера и яйцата! Така, кажи бе, мой човек! На ти 5 яйца - избирай си!
2
Някой
преди 7 годиниОще 100 години не могат да се подготвят. И най-важното е че те НЕ РАЗБИРАТ защо трябва да се подготвят. Основния манталитет е че те се избират от НЯКОЙ (неизвестно кой), а не от хората. Ето, до преди седмица се избираше на ТЪМНО кандидата на герб. И така се избират ВСИЧКИ кандидати за всички изборни длъжности. После избора се свежда до простолюдието което трябва да гласува. По този повод се сещам за един виц.
1
Анонимен
преди 7 годиниТрябва да са подготвени за звучна плесница от българския народ. Я Митьо Пищова, я празното квадратче.