Снимка: архив, Reuters

Няколко собственици на електромобили Tesla разказаха в Twitter аналогични история - заради отказ на мобилното приложение вратите на техните коли са останали блокирани и те не са могли да ги отворят.

Първите съобщения за бъг в системата са фиксирани в САЩ в 4,30 часа вчера сутринта. Един от собствениците написа в Twitter, че службата за техническа поддръжка на Tesla в продължение на 30 минути не е отговаряла на обажданията му, като през това време той е седял затворен в автомобила.

Друг собственик на Tesla твърди, че системата го е изхвърлила от приложението, а после е отказала да го пусне обратно. "Обичам колата си, но заради бъг в приложението не мога да я отключа. Помагайте!", написа в Twitter мъж, който също е пострадал от срива в системата.

Освен с помощта на приложение за смартфон вратите на моделите на Tesla могат да се отворят по два други начини - с помощта на ключ-карта или на стандартно дистанционно.

Много от собствениците на електромобила обаче предпочитат да носят в себе си само смартфон и в подобни случаи нямат избор, освен да чакат системата да проработи отново.

Отстраняването на проблема е отнело над 12 часа на специалистите от Tesla. За този период от компанията на Илон Мъск не коментираха ситуацията.

Новини за автомобили четете на AutoMedia.bg
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase