До къде ли ще стигнат екоизвращенията.Същите извратеняци от гей парадите ,налагат и екостандарти.В един момент на хората им писва от дивотии и започва анархия.
На запад, това не е драма защото като си платят данъците насреща виждат услуги и обществена поддръжка. Проблема е в страни като България където плащаш данъци за несъществуващи неща и се чудиш с парите ти коя любовница по ред на кмета и се плаща заплата! Отделно, на запад имаш алтернатива: градски транспорт или велосипед, а в България едното е замръзнало в 19-ти век, а другото е като да си залепиш пържола и да тръгнеш да бягаш в саваната!
В Америка за автомобил се плаща 1) Веднъж за регистрация и 2) Всяка година плащаш застраховка, като си избираш сам застрахователната фирма! Като примерно застраховката има две възможности - "Или цялостна, което означава ако удариш някого или ако някой те удари - плащат за ударения и за теб!", или на половин цена "Ако автомобила ти е стар и застрахователя да плаща само за този когото си ударил, а за оправата на своя автомобил не ти плаща!" Данък пътища НЯМА! Има проверка за изгорели газове!
Преди 1944г нашите дядовци са отглеждали Коноп! Правели са си Конопени, Памучни, Копринени и Дрехи от Вълна и са били Здрави! Дрехите от Нафта са Нездрвавословни! От Конопа се прави и Пластмаса. От Конопена пластмаса преди 1944г. са правени и каросериите на колите! Напишете в търсачката на google - "Ford Car Hemp" и ще видите от как от Коноп са били правени каросериите на колите.... думата "Hemp" означава "Коноп" Първият двигател в света е задвижен на Етилов Алкохол от Коноп!
В Америка няма такси! Бог да благослови Америка - през 2008г. забраниха дизеловите двигатели и на собствениците на такива коли им изплатиха обещетения. По улиците повече не мирише на изгорели газове. Въведоха Ел Автомобили. Но Никеловите Батерии не са Екологични и нямат дълъг преход след зареждане. На Еко Конопените Батерии Капацетита им е висок. Боят по света е между Петролните клановете и Конопената Индустрия и Между клановете на Марихата и Конопената Ингустрия, понеже си приличат!
Ел. двигател използува енергия от акумулатора, само когато натискаш *** за да увеличиш скоростта и да я поддържаш. Когато си спрял на стоп или при голямо задръстване, ел двигателя не концумира ел. енергия. Петролните двигатели, консумират винаги след запалване на двигателя и освен това отзат изхвърлят газове които се вдишват от шофьорите, каращи зад теб и стават с болни белодробни болестинии! Ел двигателите не изхвърлят отпадъци. Еко Конопената Батерия е Бъдещето - 1600 км. на зареждане!
А какво да кажем за кралицата на винетките.Как е допуснато частно лице да получава пари от винетките и то седем процента вместо държавата да прибира всичко и пътищата да се оправят както трябва Супер далавера.Държавата е в катастрофа. .
С технологиите, които имат днешните автомобили (не само електрическите) не е никакъв проблем да получаваме изминатото разстояние в реално време и да се пресмята данък. Така е и по-справедливо. В момента за едно и също разстояние моите коли горят средно два пъти повече от икономичните и съответно плащам два пъти повече акциз. Да не говорим за данък, застраховки и каско от които също дял отива в държавата.
В разсъжденията на автора неистинна предпоставка води до неистинен извод. Кои са те? Акцизът от горивата не е предназначен целево за пътища. Следователно, между двете няма пряка връзка. Всичко друго са празни приказки и пропаганда в полза на нефтената и нефтопреработващата индустрия. Има и още една неистинна предпоставка: нулеви емисии не значи непременно електрички. Може да са с водород или с етанол. Или с водородна горивна клетка. Накратко: човекът се е загрижил за световните бензинджии...
До СпокоА през ноща кво праиш...или тогава не те интересува...а га няма достатъчно ветер и слънце ко праиш....а през зимата ко праиш....като толкова е минала на дзилено що швабите включиха комюрените централи....вятърни слъччеви централи могат да са допълнение но никога основен източник на електроенергия...ама кво да праиш еврогейсъюза се управлява от дебилискоефициент на интелигентност около 40...които дори не са избирани от никого
До 69 Отлага се за неопредлено време. Чака се да се сринат съвсем икономиките на Германия и Франция, по улиците да излезнат не само тракторите, но и камионите на превозвачите, колите и прочее и чак тогава Европа ще се сети че трябва да мисли за мир, а не как да въоръжава Укр, т.е. да налива пари в каца без дъно. Дотогава милиони вече ще са потънали, а хората ще са озверели. И ще има Адио Агапимус на ЕС!
За индивидуален попребител, който върши работа с автомобила си, четиритактовият двигател е оптимален. За помощен автомобил е допустима електричка. За учреждения, държавни и общински организации, обществен транспорт, да си въведат поетапно електрически автомобили. Защо ни занимават с глупости?
ЗАЩО СИ ПРАВИТЕ СМЕНКИ БЕЗ КРЪЧМАРЯ...2 МИЛИАРДА ХОРА ЩЕ ОСТАНТ БЕЗ ЛОШИТЕ ХОРА ....И КО ША ПРАЙМ......СТАРОНО СВЪРШИ...А ЕЛЕКТРИЧКИТЕ ДОРИ СА ПО ОПАСНИ ОТ ДИЗЕЛАЦИТЕ....АЙДЕ НАСОЧЕТЕ СЪМ ДРУГО....ПРИМЕРНО СЛЪНЦЕНО НО БЕЗ ПАНЕЛИ И ТЕ СА МНОГО ВРЕДНИ...
Споко, индустрията на ЕС минава на зелена енергия от вятърни мелници и слънчеви панели, ЕС няма нужда от руска газ и нефт, ЕС става слънчев-вятърен енергийно независим съюз.
По-високи такси за използване на пътищата. Обвинявайте електромобилите