17

Анонимен

преди 10 месеца

Джиткам си с Голф 5 , на 223 000 км е , на година минавам по 5000 км, още 15г да ме слуша - екстра! После си взимам нещо друго,белкем Голф 6 падне до 6 бона до тогава,ама много комп в тия 6 7 8 серии,тва няма да му смогна на ремонтите.Тук някой тампон,накрайник нещо се скъса ... гърнето лепих оня ден, иначе движи добре, не го тормозя - 50 и 90 извънградско.

16

Анонимен

преди 10 месеца

И ,старите жени са по-добри !Но ще Ви отнеме време да го разберете :)0

15

Анонимен

преди 10 месеца

От 95та насам всичкото, и то съвсем умишлено, е брак още от конвейера. Да изкара гаранцията и сетне или тормоз със супер скъпи части и ремонти непрекъснато, или коша - като и в двата случая си купуваш нова, която е същия шкарт. Няма Мерцедес, няма БеЕмВе, няма Ауди, няма Порше - всичките са такива. Здваият и хубав Мерцедес 125ка или Ауди 100 са минало-бешело. Американските коли са евтини, но и те са пръчки. И за какво ти е Мерцедес - само златотърсачките да се обръщат след него...

14

аха

преди 10 месеца

Определен процент от българите знае какво е добър автомобил,останалите карат скапани,втора ръка брички... Нормално за умствено изостаналият и неитенгриран в Европа Бай ***.Алоооооо,Евразия няма да я бъде Събудете се бе русофили...

13

Анонимен

преди 10 месеца

Забравете за нова кола. Искат ви на браздата като вола Белчо да падате след 40 години вноски за пенсия нито лев да не ви платят. Колите - електрички, шеъринг и рентинг за про100людието. Толкова скъли и нетрайни и с минимален пробег. До село няма да можете да стигнете без няколко безбожно скъпи зарядки. По- добре си купете камили. Ще ви закарат по- бързо и срещу една бала сено.

12

аха

преди 10 месеца

Спада,щото българите са гладни като въшки:))

11

Анонимен

преди 10 месеца

Руска пропаганда. Ние вярваме на нашите равноправни евроатлантически партньори!

10

Анонимен

преди 10 месеца

Само японците все още се опитват да поддържат някакво прилично качество. Немците отдавна се продадоха. За корейците съм със смесени чувства. Имат някой сполучливи модели като цяло не стават. Американците не ги познавам добре. Но до колкото съм чувал качеството и там е ниско. Ширпотреба. Но пък поне е евтино спрямо заплатите им. Едно е там при средна годишна заплата 60 000 долара да кола среден клас да струва 30 000. В ЕС е много скъпо всичко.

9

Българин

преди 10 месеца

Още си пазя Шкода 120Л. Работи си добре. След 40 години. Вярно няма екстри, но върши работа.

8

До Очаквано

преди 10 месеца

Че те нямат причина да не върнат онази здравина от 80-те и 90-те. Просто съвременният икномически модел не може да се поддържа жив, ако се правят надеждни стоки и товари.

7

Анонимен

преди 10 месеца

Да свалят цената - че да им вдигнем доверието :)))

6

Анонимен

преди 10 месеца

Карам си новата кола и не губя доверие нея

5

ДаБеДа

преди 10 месеца

Аз съм на 27000км. Само газ пълня и масло и филтри сменям. Предпочетох нова, пред 11г. кола за 14000лв.

4

Очаквано

преди 10 месеца

Защото вече не могат да правят автомобили! Сега не са автомобили а компютри на колела. За какво ми е такова нещо? Аз кола ли ще карам и ще си играя на разни таблетчета? Нека да се върнат назад до периода 1985-1995. Това беше пикът на автомобилостроенето. Да вземат идеи от там. Тогава автомобилите нямаха почти никакви проблеми. Най големият проблем беше ръждата която и беше основната причина тези коли да се бракуват преждевременно. Иначе конструктивно бяха добре измислени.

3

Анонимен

преди 10 месеца

Ужасно е! Евро 6 какво псотигна - направиколите по-чупливи. След 10000 км всичко започва да има нужда от "нещо", а след 50000 се започва с яките ремонти. А откъм софутер, да не казвам - то 500 сензора, 50 чипа, чипчета и не знам си кво ...

2

Анонимен

преди 10 месеца

До Анонимен 2 - не за всички!

1

Анонимен

преди 10 месеца

Какво доверие? Спада покупателната способност.