37

До Шебек

преди 9 месеца

купил си автомобил за лично ползване и си го убил от каране като служебно.повечето автомобили са със 150000км гаранция... какво е това 50? Да не си минал 150К за една година?Моята е на 10 години вече, купих я нова с 7 години гарнция и проблеми нямам - на 68000км е

36

Аз

преди 9 месеца

Карах си Ауди от 2012 (купих го чисто ново). До преди два месеца беше стигнало 350000км. Никакви проблеми не ми даде, даже си беше с оригиналния акумулатор (уникално 11 години ). Пиян шофьор ми мина пътя и стана каквото стана. Нямах намерение да се разделям с него. Платиха ми го добре ама сега ми е трудно да се доверя на новите. Ще си взема пак Ауди. Хубави коли и елегантни.

35

36.

преди 9 месеца

Чупели се новите коли... Изкарвали само гаранцията... ами то в белите държави имаш пари за нова кола. вие искате да купите една лада на 30г възраст и да я карате още 30г. ами че то живота минал.

34

Ами

преди 9 месеца

Това си е напълно естествено и закономерно, предвид качеството !

33

Шебек

преди 9 месеца

Преди 3 години купих ново пижу,направих 50к за 1 година и понеже след 50к няма гаранция познайте..... Като старите едно след друго.....на 3тата година махнах дпф ,че се запуши. Та платих 63 Хил, да бях си взел втора употреба за 20 та поне да имам за 43к части....

32

Анонимен

преди 9 месеца

Имам Голф 4 на газ и го карам вече 11 г. Мога да си купя по-нова кола, но нещо като работи не ми се сменя, защото не знам какво ще купя след това. Целта ми е да стигна от точка А до точка Б възможно най-евтино.

31

Анонимен

преди 9 месеца

До 31 - 97 микропроцесора в последния Мерцедес! Всек вързан към отделна част с по 5 сензора, някави си прехидници, 1001 батерийки, защити и мизерия. Минропроцесор с чуатачките! VW иска 2400 евро, защото един *** ми се качи на предния прозорец (тротинектаджия в дъжд...) И ми потроши чистачките.

30

Статистик

преди 9 месеца

В България все още има хора, които обясняват, че "те новите са пълни с електроника".Представям си какви коли карат, щото от 20 години насам всичко е с електроника.

29

Кое е по ЕКО

преди 9 месеца

Кола на газ която не гори масло не е гробница или хибрид втора употреба ? Аз съм за газта -хибрида *** на бензин та се къса иначе във задръстванията прави икономия на бензин ама си гори 5-6 на сто ако не е някаква костенурка за 2-*** души тези по 120 -130 коня да ме извиняват ,че горят градско 3-4 на сто !

28

кола 2013 г на

преди 9 месеца

------- на 230 000 към --4000 лв карам я и никакви проблеми 5000 лв съм си оставил за ремонти ,ама няма ! До колкото знам на колегата пежото е правено по индиите --и то не само е сглобявано ами всичко което се търкаля си е индиско да не стане до 100 000 да е сменил всяко лагерче по 3 пъти ,знам за такива коли правени по затънтени държави ,НО като е паралия може да си го сменя и на всеки 50 000 км .Онова голямото им 5008 със малки буталца пък със турбо търсят мощност........

27

тойота бива

преди 9 месеца

Аз си карам Тойота. Вече и навъртях 120к км и нищо не се е налагало да правя.

26

Анонимен

преди 9 месеца

До 27 : като стане на 160 хиляди отдавна ще съм я сменил.

25

Samo minavam

преди 9 месеца

Станаха лаптопи и не се сглобяват от Мюлер, а от Мехмед. Какво чакате

24

Анонимен

преди 9 месеца

На 16 000 е нормално да нямаш никакви проблеми. Изчакай да стане на 160 000, тогава ще проличи що за кошник е

23

Анонимен

преди 9 месеца

Peugeot 2008/2021, на около 16 хиляди км. Много съм доволен. Разходи по поддръжка нямам, само гориво сипвам. Държи се отлично. За какво ми говорят тези хора?

22

българина

преди 9 месеца

защото ги принизиха до вафла, все ти е едно каква е.... от еко изисквания и дивидент за акционера така става, *** караме и ядем. Глобалния капитализъм е съшия като Комунизма, човека няма значение, само ред бач и сеч на словото, качеството нулево

21

im-ДртiйDiN0man!

преди 9 месеца

И...като един от малкото водещи премиум-брандс само НЕ и на епи-кYpeйския лидеруващ авто-производител G-E-N-E-S-i-S, позициониран в първата 6 м/у BMW & MBenz и чиито машини мачкат всичко и всички в своите ниши /сектори/ на този бранш: най-здравите, най-рилайбъл в настоящия момент и с абсолютно високо качество, дизайн и перфектна изработка. Отделно удоволствието от возията и визията са НЕзаменими като комфорт!

20

Еди кой си

преди 9 месеца

Когато дсдеш на chatgtp да ти напише статията

19

Хуй

преди 9 месеца

Качеството на тези коли българина няма да го засяга още поне 15-20 години докато не станат годни за нов внос. Но според тенденцията може и да не доживеят до тогава, така че молим въобще да не отразявате такива неща!!!

18

Анонимен

преди 9 месеца

Също, знаете, има една приказка, че сега колите не се правят от инженери, а от счетоводители.