Тук не само коли се правят, направо трансформърси излизат от сервизите. От 3 коли успяват 4 да сглобят! Има случаи дори в които частите не са от един и същи модел автомобил. За какво ни е да правим нови коли с тоя потенциал :) ние старите не може да износим, безсмъртни са има екземпляри на 40г в движение като производителя е давал само 2г гаранция за това дето е произвел!
Аз пък имам 2 коли, едната стара та стара. Всяка година ремонт за огромните 500лв.Обелена, ожулена, ръждясала, ама не ми прави впечатление. Харчи по 11 на сто - газ.Не вдига повече от 150.Новата - нова та нова, ремонт само на 3 години за 1500 лв. И каско за 500 лв на година. Яд ме е по един месец за всяка драскотина.
След толкова много автомобилни специалисти в България все още не мога да разбера, защо не произвеждаме коли, па макар и москвич да е! За да се знае, няма да си купя москвич, де, само като сравнение го употребявам! Можеше и Дачия, но Москвич звучи по силно като сравнение! България домати не може да си произведе, тука за коли философират!
Как да вземеш съвети от хора които при заглавията имат синтакс грешки, въпреки, че работят с компютри?
До #26, голям специалист си ти. Чудя се, защо не работиш в някоя от големите компании за автомобили. Е, считай го за подигравка, защото си много, ама много зелен.
В България такива автомобили няма. Тук всичките са ги карали баби и то само до църквата и обратно. Направо нови бе! :D
Навсякъде по целия свят се купуват стари коли. Има модели които се търсят независимо от километрите. Реално 200 000 км си е почти нова кола. Повечето съвременни коли при редовна поддръжка и нормално каране издържат до 500 000. Аз съм виждал даже коли и над 500 000 км които са в перфектно състояние и ако не погледнеш километража никога няма да познаеш че е на толкова. Колата е здрава, върви си, всичко по нея работи като нови. Няма дори протрито по седалките.
Изобщо никой не ми продава кола. С тези статии, журналистите от Днес.бг станаха за смяк. Както и българските политици. Кога ще изберат редовно правителство ? Прогнозата ми беше, че по-скоро няма да има зима, отколкото правителсдтво. А пък зимата си дойде. Но пък правителство си нямаме. ПРАБАБА. ВРАЧКА БЕШЕ. Помня си я. Тя ме е отгледала. ЧЕСТИТА ДА НИ Е НОВАТА. КАКТО И СЛЕДВАЩИТЕ МНОГО !
Гледайте само да не с фалшиви австрийски документи, открадната в София, застрахована в Пловдив и регистрирана с пренабити цифри на рама в Хасково.
Препоръчвам да прочетете Новината .Иначе приличате на чукчата от вица - Чукча не читател , чукча писател .
Зависи какво се разбира под удряна. Едно е да охлузиш калника в някой дувар, друго е усукано шаси. Ние примерно караме няколко коли и всички имат нещо сменяно-калници, стъкла, задна врата, стопове и др. Ако една кола се пази като нова, трябва да стои в гараж и да се кара като парадна. За градска, това е безсмислица.
След Соца в България НЕ можеш да си купиш Нова Кола - нито с ред , нито без ред .Това се отнася за 99% от Хората . Това са ни Доходите . Покупките на Нови Коли са свързани с Корупция , Наркотици и ЕС Програми . Също така Собственици на Фирми с много персонал и спестяване на Данъци и Осигуровки .
Как бързо да разберем, че колата, която ни предлагат, е удряна?