55

Анонимен

преди 1 година

Има къде по-лесни начини да развереш сторито на колата но............балъците не ги знаят.Има и една приказка, тарикат балък не отваря..........

54

ПКП

преди 1 година

ляма хлоп няма троп, качваш се и караш

53

Алекс

преди 1 година

Има ли други?

52

hahah

преди 1 година

Реално всяка удряна кола се усеща като я поракараш малко. Винаги след удар се появяват допълнително потракване или скърцане я от табло, таван, врати. Трябва да си много зле да не обърнеш внимание защо същата марка и модел вози сега така, а другата такава не.

51

hahah

преди 1 година

Ако в обявата пише, че е без никакви удари, ей така да се знае, щото другите сигурно са удряни дето не пишат :) Свидетел съм на такива, и то автомобили за по 150к., Леки почуквания - половината предница сменена, тези със рейките на задната ос след удар отзад, нямат наместване и хабят гумите яко. Ако е скъпа кола, задната ос също върти, и е с нови гуми - бягайте.

50

Автоджамбазин

преди 1 година

Едно нещо да знаете от мен - свястна кола нов внос - няма. Всичко е на късмет. Купувайте от разни студентчета от холандия, германия, австрия, те така се прибират в България да им излезне без пари, купуват си кола втора ръка, товарят багажа и като се приберат я продават с малка надценка да си избият бензина.

49

да ама не

преди 1 година

Излиза че трябва да разглобиш колата преди да я купиш

48

Бай Тъпчо

преди 1 година

Ауууу колко запетайки турила таз жена бе, повече от мене... Инак, толкоз ги гледате пък тез коли, гаче ли няма да ви водзят по пътя, ами ще спите заедно в кревата бе... Колата трябва да ти е роб, а не ти на нея! Крива греда, поогънат таван, важното е да работи мотора и да те закара за където си тръгнал.

47

Анализатор

преди 1 година

Много бързо могат да сектнат практиката с продажба на удряни автомобили, но явно алтернативата е по-лоша и затова не смеят.

46

Чичо леля

преди 1 година

И като казвам оригинални болтове имам предвид оригинално излязли от завода , защото те са покрити с боя с еднакъв цвят както на външните детайли така и на вътрешната страна на купето , лесно е да се хване но просто трябва малко повече внимание да се фокусира върху детайлите както споменах- равномерно разстояние на фугите между вратите и купето както и калниците и капаците ,преден заден , ако е била разглобявана и сглобявана 0.5-0.7 см ще има разлики ,което е достатъчно да се разбере че е усукана

45

Прост шофьор

преди 1 година

Само такива купувам. На старо, до 5 години, на половин цена. Нека някой друг плаща ДДС...

44

Чичо леля

преди 1 година

Ако усукването е на шасито мислиш ли че ламарините са добре ? Ако даже да са били заменяни ламарините с донорски най малкото ще се види че болтовете които крепят калниците вратите капака и т.н. не са оригиналните, аз назовах най лесния начин да разбереш дали е била удряна колата , естествено че като оглеждаш автомобила ще заостриш вниманието на болтове и разстоянията на фугите между врати, капака и т.н. , няма как ремонтиран автомобил да бъде перфектно сглобен като заводския все ще има нещо

43

И 41

преди 1 година

Ако може

42

Анонимен

преди 1 година

До Чичо леля. Само дето ако усукването е по долните греди на шасито, файдата като калниците са ти равномерно боядисани.

41

стига да знаеш

преди 1 година

Къде да го сложиш

40

Чичо леля

преди 1 година

Paint thickness level meter се казва едно уредче в алиекспрес за 100лв , с него се мери дебелината на слоя боя+шпакловката до ламарината, с това уредче съм хващал много брутални случаи на по 1см боя+шпакловка и веднага разбираш че е имало ,едно че е била удряна второ ремонта е бил безобразен

39

до Дядо Ви

преди 1 година

Ей Дядо Ви когато на новата кола каското ти е 500 лева.... много ми се размечта или пишеш и още не си се събудил от Йорданов ден, пък следва Иванов ден аха

38

Анонимен

преди 1 година

Хубаво е нова кола по ред съображения, но няма как да се съглася, че това е финансово най-изгодното, напротив. Хубава нова кола под 50 хиляди лева няма и вземете сега втора употреба за 15 хил лв премиум на 15-20 години. Да речем, че ни прецакаха и случихме на ***. Максимум още 10 хил лв за ремонти и стават общо 25 хил. И пак е на половината от 50 хил. Има за поддръжка и гориво още 25. Чисто новата също изисква поддръжка и гориво и в повечето случаи ежемесечна лизингова вноска.

37

Край

преди 1 година

Едно време в колата затваряха котка и ако излезне значи има ненапаснати танекета - удряна е или Альоша я в правил в понеделник.

36

Ооо

преди 1 година

Тая статия освен *** е и безполезнаАко 1% от тия дето са я прочели са разбрали какво да гледат пък на. Имало точки, било вероятно, познат ще те излъжат навеждай се да гледаш отдолу -кво ? Кво да гледаш ? Те в сервиза не могат да ти кажат нищо без да я разглобят половината, ти ходи лягай на плаца на Горубляне и се надявай да видиш нещо