Има къде по-лесни начини да развереш сторито на колата но............балъците не ги знаят.Има и една приказка, тарикат балък не отваря..........
Реално всяка удряна кола се усеща като я поракараш малко. Винаги след удар се появяват допълнително потракване или скърцане я от табло, таван, врати. Трябва да си много зле да не обърнеш внимание защо същата марка и модел вози сега така, а другата такава не.
Ако в обявата пише, че е без никакви удари, ей така да се знае, щото другите сигурно са удряни дето не пишат :) Свидетел съм на такива, и то автомобили за по 150к., Леки почуквания - половината предница сменена, тези със рейките на задната ос след удар отзад, нямат наместване и хабят гумите яко. Ако е скъпа кола, задната ос също върти, и е с нови гуми - бягайте.
Едно нещо да знаете от мен - свястна кола нов внос - няма. Всичко е на късмет. Купувайте от разни студентчета от холандия, германия, австрия, те така се прибират в България да им излезне без пари, купуват си кола втора ръка, товарят багажа и като се приберат я продават с малка надценка да си избият бензина.
Ауууу колко запетайки турила таз жена бе, повече от мене... Инак, толкоз ги гледате пък тез коли, гаче ли няма да ви водзят по пътя, ами ще спите заедно в кревата бе... Колата трябва да ти е роб, а не ти на нея! Крива греда, поогънат таван, важното е да работи мотора и да те закара за където си тръгнал.
Много бързо могат да сектнат практиката с продажба на удряни автомобили, но явно алтернативата е по-лоша и затова не смеят.
И като казвам оригинални болтове имам предвид оригинално излязли от завода , защото те са покрити с боя с еднакъв цвят както на външните детайли така и на вътрешната страна на купето , лесно е да се хване но просто трябва малко повече внимание да се фокусира върху детайлите както споменах- равномерно разстояние на фугите между вратите и купето както и калниците и капаците ,преден заден , ако е била разглобявана и сглобявана 0.5-0.7 см ще има разлики ,което е достатъчно да се разбере че е усукана
Ако усукването е на шасито мислиш ли че ламарините са добре ? Ако даже да са били заменяни ламарините с донорски най малкото ще се види че болтовете които крепят калниците вратите капака и т.н. не са оригиналните, аз назовах най лесния начин да разбереш дали е била удряна колата , естествено че като оглеждаш автомобила ще заостриш вниманието на болтове и разстоянията на фугите между врати, капака и т.н. , няма как ремонтиран автомобил да бъде перфектно сглобен като заводския все ще има нещо
До Чичо леля. Само дето ако усукването е по долните греди на шасито, файдата като калниците са ти равномерно боядисани.
Paint thickness level meter се казва едно уредче в алиекспрес за 100лв , с него се мери дебелината на слоя боя+шпакловката до ламарината, с това уредче съм хващал много брутални случаи на по 1см боя+шпакловка и веднага разбираш че е имало ,едно че е била удряна второ ремонта е бил безобразен
Ей Дядо Ви когато на новата кола каското ти е 500 лева.... много ми се размечта или пишеш и още не си се събудил от Йорданов ден, пък следва Иванов ден аха
Хубаво е нова кола по ред съображения, но няма как да се съглася, че това е финансово най-изгодното, напротив. Хубава нова кола под 50 хиляди лева няма и вземете сега втора употреба за 15 хил лв премиум на 15-20 години. Да речем, че ни прецакаха и случихме на ***. Максимум още 10 хил лв за ремонти и стават общо 25 хил. И пак е на половината от 50 хил. Има за поддръжка и гориво още 25. Чисто новата също изисква поддръжка и гориво и в повечето случаи ежемесечна лизингова вноска.
Едно време в колата затваряха котка и ако излезне значи има ненапаснати танекета - удряна е или Альоша я в правил в понеделник.
Тая статия освен *** е и безполезнаАко 1% от тия дето са я прочели са разбрали какво да гледат пък на. Имало точки, било вероятно, познат ще те излъжат навеждай се да гледаш отдолу -кво ? Кво да гледаш ? Те в сервиза не могат да ти кажат нищо без да я разглобят половината, ти ходи лягай на плаца на Горубляне и се надявай да видиш нещо
Как бързо да разберем, че колата, която ни предлагат, е удряна?