25

Орел

преди 1 година

до 14 В САЩ има такива като евро 1,2,3,4,5,6 и тнт ,къде мислиш ,че избухна дизел гейт и защо никой не кара дизел. Само,че тука техническия преглед във всеки щат е различен и в някои не мерат емисиите ;) Като цяло самата система е по друга не те убиват с данъка ако колата ти е стара но все пак всеки щат е различно.

24

Анонимен

преди 1 година

Европейските екофашисти доста се изложиха с тия регулации . Както се вижда електрическите автомобили не са надеждни и са по-вредни за околната среда от ДВГ. Да не говорим за сигурност на пътниците и пожарна безопасност

23

Германец

преди 1 година

"електрическите псевдоавтомобили" -- и гроздето е кисело :)

22

Анонимен

преди 1 година

На Герена - сините в Атака!

21

Анонимен

преди 1 година

До Германец - ти преди пишеше в подкрепа на неработещите, експериментални псевдоваксини, нали? Каква изненада, че сега пишеш в подкрепа на електрическите псевдоавтомобили. Промит мозък до гладко и лъскаво.

20

Анонимен

преди 1 година

ЕС прие доста еко решения, противоречащи на реалната екология! Зелена сделка.

19

Германец

преди 1 година

"замърсяваш излишно природата" -- Защо да я замърсявам? Като върна колата след три години тя отива на вторичния пазар и заменя някой мръсен дизел.

18

Анонимен

преди 1 година

Нормално функционираща енергийна система на която и да е държава не би могла да понесе подмяната на дори 10-15% от автомобилите с електрически. А в момента, както си изключват витрините и уличните бампи, за да "пестели" енергия... Познайте. Цялата огромна измама с електромобилите е по-лоша дори от измамата с псевдоваксините. Целта е НИКОЙ да не кара кола, а не да се "заменят" с електромобили. Това просто е напълно неосъществимо. И ще бъде по-вредно за "природата" от оставянето на сегашните коли.

17

Анонимен

преди 1 година

До21 *фУнкционираща част, техническа грешка.

16

Анонимен

преди 1 година

Електромобилът е тест за интелигентност с един въпрос: Бихте ли си избрал автомобил, който е значително по-скъп от алтернативата, зарежда се за сто пъти по-дълго време и след това може да измине наполовина по-малко километри с едно зареждане, и след 8 до 10 години ще се наложи подмяна на основна част, която струва повече от цяла фонкционираща 10 годишна нормална кола? И да не слагаме дори самозапалващите се, незагасими батерии в теста... Които се намират под всички седалки.

15

Нострадамус младши

преди 1 година

Когато разкарат ЛГДБ управлението на бабичката Европа , тогава ще има място за всички МПС в зависимост на личният избор на водача !!!!

14

Анонимен

преди 1 година

Електромобилите облъчват със слаба радиация - силно електро-магнитно поле. Ефекта е забавяне на химичните реакции от електричен тип. В дългосрочен план разрушава белтъчните вериги (пресича ги). Един от първите ефекти е стерилизирането на индивида от прекомерна употреба.Обявяваха го на нашите ватмани в началото на работата на метрото.

13

Анонимен

преди 1 година

Първите. Скоро и немците ще започнат. В Япония Тойота вече каза, *** няма намерение да бърза с електрификацуята.

12

Нал' тъй!

преди 1 година

А в щатите, Китай и Индия има ли аналогични на тези Евро-1,2,3,4,5,6,7,8,... емисии??? И съответните рестрикции. Или всичко е една пунта Мара със съвсем други цели? Изплюйте камъчето, де!

11

до 8

преди 1 година

Най-екологичният вариант е да се мине изцяло на втечнен метан, от природен газ. Ама и газта взе да става скъпа, пък и да не забравяме петролните лобита.

10

Анонимен

преди 1 година

Това е е нова технология още 70 та година е имало коли с батерий тия дето са 40 + помнят електрокарите в заводите и по гарите но тези технологий още от тогава, са недоразвити и не е редно да, се премахват толкова, бързо двигателите с, вътрешено горене защото ще страдат много икономики

9

Анонимен

преди 1 година

В Англия и Япония започат да облагат и собствениците на електрокари, понеже приходите от колите с ДВГ са спаднали, а уж трябваше да са освободени. :-)

8

Фред Флинтстоун

преди 1 година

Ама молим ви сЪ, моята кола нЕма ДВГ.................!

7

Анонимен

преди 1 година

И какво му е лошото на кола с ДВГ на газ? Не замърсява повече от кола на литиева батерия. И е по-евтина и бързо се зарежда. Топли през зимата.

6

Хмммм...

преди 1 година

...интересно! Защо ли Уши не му е размахала досега строго пръст? Май я е шубе да се зъби на див питбул, а?! Ще видим как ще свърши тази работа! Май като падне забраната за ДВГ, изведнъж ще изравнят цената с ЕЛ. зъмърсителите 😉 . Тва им беше и целта на политиците - все повече данъци и таксички на всички и на всички!