Ами направете 2000 лева билета и ще сте на печалба бе!Хаха!Тия кардци съсипаха и окрадиха всичко,сега пътника 1000 лева им струвал!Закривай и брачедите ще събират релсите за желязо..
Четем поредните глупости по темата БДЖ. Във всички цивилизовани страни в удоволствие да се пътува с влак. Точни разписния, комфортни вагони, климатизирани, охрана навсякъде по гарите, камери във вагоните... Влаковете са винаги пълни, отделно товарните превози носят сериозни печалби. Тук оставиха БДЖ на произвола и злоупотребите, с идеята да приватизират за мизерна сума.
В НКЖИ са имотите на БДЖ ....колкото и да се открадна за 20 години пак има много недвижими имоти
"едва около 3% от пътуванията у нас се извършват с влакове".Добре де,като е толковамалък този дял,защо не са се предприели мерки да се сведат до минимум разходите,да се спрат линиите,където цял влак пътува за 5 човека и да им се измисли алтернатива за тези хора.Нормално ли е транспортна компания,която генерира приходи от продажба на билети всяка година да има държавна субсидия от 500млн. и въпреки всички тези пари:субсидия+приходи от билети,да има загуби от 400 млн.Някъде нещата куцат,нали???
"Нямаме система за обучение на кадри. Откъде ще намерите кадри и откъде те ще управляват тези влакове?", каза още проф. Ананиев." Система за обучение на кадри има, няма желаещи да работят за смешни заплати.
БДЖ: Един пътник може да ни струва 1000 лв.