13

Анонимен

преди 2 години

а като горим *** на европа колко въглероден двуокис се отделя и още незнайно колко отрови,,,ама дай да дигнем после данъка да подстрижем народа

12

Анонимен

преди 2 години

Как няма да дадем 80к за електрически коли. Трябше да са доста по евтини от ДВГто..Обърнаха го на печелбарство

11

Анонимен

преди 2 години

За ламарината на джипките също се отделят СО2 газове в металургичните комбинати

10

Анонимен

преди 2 години

До 6 Една кола на ЛПГ, пропан-бутан работеща на обеднена смес, като повечето в провинцията в България, знаеш ли колко азотни оксиди прави?

9

.

преди 2 години

Е па шо са ***!!! Щото нема начин как да накараш едно 1.2-1.4-1.6 двигателче да мъкне пълноразмерен съвременен автомобил. То е така изстискано, че нито трае дълго, нито харчи малко, нито пък има малко емисии... И все пак, някъде четох, че производителите им идва акъла в главата и се връщат към по-големите двигатели. Дано да е истина!

8

Ах морето...

преди 2 години

Както е тръгнало с това глобално затопляне, Черно море ще замръзне още този месец.

7

Анонимен

преди 2 години

Проблемите в Източна и Западна Европа при замърсяването са много различни. В Западна Европа са заради многото автомобили, докато в Източна Европа замърсяването е заради отоплението, а замърсяването от автомобилите е пренебрежимо малко.

6

Анонимен

преди 2 години

Това се знаеше още когато започна неумната кампания против дизеловите автомобили, които реално по-малко замърсяват от бензиновите. Проблемът дойде заради азотните оксиди, които са повече при дизеловите, а в Западна Европа с многото им автомобили и голямото им използване, това е проблем. В Източна Европа азотните оксиди са далеч под нормите.

5

Анонимен

преди 2 години

До 1Ти колко си мислиш?За 10км - 1.3кг.За 100км - 13кг.Колко въглероден двуокис се получава от изгарянето на 7 литра бензин?

4

За палците

преди 2 години

Всички зеленяшки любеници мълчат като бити пее..си когато ги ги питаш колко са установените световни запаси на редките метали употребявани за акомулаторите на ел.возилата. Реално стигат напълно да се оборудва с ел.автомобили държава с население колкото Британия. Пунта Мара е еуфорията с тия возила защото границата им е 100 милиона и после зеленяците се хващат за палците. Отделно проблемът с утилизацията на тия возила по сложност е съпоставим с отработените ядрени отпадъци.

3

Анонимен

преди 2 години

Бла Бла е цялата работа. Расте сегмента големи коли с мощни мотори, и дори да са в норми за класа си, цапат в пъти, спрямо класа малък градски.А отделно навъртаме километра, стоим в задръствания и пр., и спрямо преди примерно 10г. и тука имаме ръст в пъти.Тази екологична битка, с еконорми е загубена преди да е започнала. За сметка на това умело се използва за икономически предимства на пазара на автомобили.

2

Анонимен

преди 2 години

Я? За нови автомобили ли става дума? Начи не е за нас...

1

Анонимен

преди 2 години

130 гр на километър ? Вие сериозни ли?За 10 км ще избълва 1.3 кг СО2. Хора, вие мислите ли като списвате статии? Айде малко по сериозно.