а като горим *** на европа колко въглероден двуокис се отделя и още незнайно колко отрови,,,ама дай да дигнем после данъка да подстрижем народа
Как няма да дадем 80к за електрически коли. Трябше да са доста по евтини от ДВГто..Обърнаха го на печелбарство
До 6 Една кола на ЛПГ, пропан-бутан работеща на обеднена смес, като повечето в провинцията в България, знаеш ли колко азотни оксиди прави?
Е па шо са ***!!! Щото нема начин как да накараш едно 1.2-1.4-1.6 двигателче да мъкне пълноразмерен съвременен автомобил. То е така изстискано, че нито трае дълго, нито харчи малко, нито пък има малко емисии... И все пак, някъде четох, че производителите им идва акъла в главата и се връщат към по-големите двигатели. Дано да е истина!
Проблемите в Източна и Западна Европа при замърсяването са много различни. В Западна Европа са заради многото автомобили, докато в Източна Европа замърсяването е заради отоплението, а замърсяването от автомобилите е пренебрежимо малко.
Това се знаеше още когато започна неумната кампания против дизеловите автомобили, които реално по-малко замърсяват от бензиновите. Проблемът дойде заради азотните оксиди, които са повече при дизеловите, а в Западна Европа с многото им автомобили и голямото им използване, това е проблем. В Източна Европа азотните оксиди са далеч под нормите.
До 1Ти колко си мислиш?За 10км - 1.3кг.За 100км - 13кг.Колко въглероден двуокис се получава от изгарянето на 7 литра бензин?
Всички зеленяшки любеници мълчат като бити пее..си когато ги ги питаш колко са установените световни запаси на редките метали употребявани за акомулаторите на ел.возилата. Реално стигат напълно да се оборудва с ел.автомобили държава с население колкото Британия. Пунта Мара е еуфорията с тия возила защото границата им е 100 милиона и после зеленяците се хващат за палците. Отделно проблемът с утилизацията на тия возила по сложност е съпоставим с отработените ядрени отпадъци.
Бла Бла е цялата работа. Расте сегмента големи коли с мощни мотори, и дори да са в норми за класа си, цапат в пъти, спрямо класа малък градски.А отделно навъртаме километра, стоим в задръствания и пр., и спрямо преди примерно 10г. и тука имаме ръст в пъти.Тази екологична битка, с еконорми е загубена преди да е започнала. За сметка на това умело се използва за икономически предимства на пазара на автомобили.
130 гр на километър ? Вие сериозни ли?За 10 км ще избълва 1.3 кг СО2. Хора, вие мислите ли като списвате статии? Айде малко по сериозно.
Въпреки усилията: Новите автомобили бълват повече СО2