33

Всичко е измама

преди 2 години

Бълва повече като го караш, като не караш не бълва. Нали за това акциза в скапания ЕС е 60 пр и ко от туй????

32

Симеон

преди 2 години

Веско не мога,да разбера дали по рождение или ти е придобита ТЪПОТАТА ти?

31

Анонимен

преди 2 години

Зелените талибанчета вече и лекцийки ни четат. Като изчезне бензинът и дизелът и всички минат на ток какво ще се случи с цената му бандитчета зелени? Какво ще стане като изчезне естествената конкуренция м-у енергоисточниците и единствената енергия пристига от трафопост собсвеност на някоя мутричка? И само не ми дрънкайте глупости за фотоволтаици и батерии защото като изчислите какъв обем батерия ви трябва за да ви гарантира поне 3 дена захранване и ще разберете какви наивници сте.

30

Край

преди 2 години

Човека трябва да намери начини да живее и да се развива без въглеродни емисии. Или ще страдат и загинат милиони.ТОК се нарича спасението. Добиван от АЕЦ и възобновяемите източници.Българските политици не виждат по далече от нощното си шкафче за това проекта Беляне не се реализира.ДВГ колите ги забравете. До 10-15 ще бъдат така накачулени с данъци че практически ще бъдат забранени.

29

Край

преди 2 години

Обяснявам го просто като за недоучили. От 150 г. човека извлича въглероди от земята и ги праща в атмосферата като ги изгаря. Все повече. В момента годишно го прави между 150 и 250 ПЪТИ повече от всички вулкани и горски пожари. Процеса е необратим - дърветата се хранят с въглероден окис но в момента в който умрат го връщат в атмисферата. Резултата ще е промени в климата които заплашват съществуването на човечеството въобще.

28

Анонимен

преди 2 години

До Анонимен 14 - Да, нариза се развитие. Никой не те спира, да гледаш гoведа на село, да си правиш дрехи от вълна и коноп и да се лекуваш с коренчета от разни китки.

27

Анонимен

преди 2 години

И какво от това?

26

Анонимен

преди 2 години

До Анонимен 24Преди 20+ години, може би. Днес 2.5 е малкия мотор. Да, не е "европейско малко", но все пак.

25

Анонимен

преди 2 години

О съжалявам - искам забавна кола. Иксам кола, кяото изглежда дорбе. Не искам овална сапуниерка с немощен двигател, направен по-скоро за мотоциклет.Онзи ден слушах едно куку 2ри курс в университета, да ми развива теории, как трябвало да се забранят кабрио автомобилите, защото горели повече!!!!!

24

Веско

преди 2 години

До Ха-хаAbsolutno! Камионетки по 2 тона трябва да могат да влизат в градовете само с дневна винетка. И ограничени до 10 годишно. Улиците пълни с джипки дето са за село.

23

Анонимен

преди 2 години

В Америка 3.6литра му викат-малкия мотор

22

Анонимен

преди 2 години

Я да кажат за производството на батерията на една Тесла колко емисии се отделят! Колкото от 200К км пробег на средно ефективен дизел. И от там нататък са емисиите по изработката на самия автомобил. И какво излиза? Само предтекст да се утроят цените на колите, а никой не се интересува от екологията.

21

Анонимен

преди 2 години

До Ха-хаЧе то има ли кола под 1.2 тона? Освен трабант и запорожец може би?

20

Ха-ха

преди 2 години

Всичко се качва на 2 тона джипове,па после растяли емисиите...Ами нека им се сложат едни хубави данъци на колите над 1.2 тона,да видим какво ще стане.Няма как да тежи и да не гори.

19

тъй де

преди 2 години

Е то как да стане, като са сложили 900 кубика двигателче на купе 1200кг?!

18

Анонимен

преди 2 години

Целта е двойни и тройни цени с предтекст екология, ефекта е нулев цените са факт.

17

Анонимен

преди 2 години

А колко въглерод отделят всички производства в Германия за храна ? Да се тъчкат дебелите вюрсове по цял ден

16

Анонимен

преди 2 години

Язък,че стопират хубави технологии. ..Ел лобито явно е силно....

15

Анонимен

преди 2 години

Зелената сделка ще е прецакването на хилядолетието! Дано децата и внуците ни се научат да ядат камъни. Ще им е нужно.

14

Анонимен

преди 2 години

Българите 500 години да водили уседнал начин на живот на земеделци и животновъди по селата сега какво стана градове коли мотори самолети в селата няма никой