До 28. И в соца. Не правехме коли. А ламарините на автобус Чавдар. България и бе забранено да прави коли от Москва. Бяхме колония на СССР.
Много здрава кола е. Евтини и лесни ремонти и евтини резерни части. Евтина и като цена е вместо западен *** за 50-100 хиляди евра.
Предимствата на жигулито са че няма да се намери някой да го краде.Друго предимство пред новия автомобил няма.
Жигула: 10 хил.км - регулиране на клапани, опъване на верига, регулиране задни барабанни спирачки30 х.км - смяна масло трансмисия.100 х.км - основен ремонт, смяна бутала сегменти, лагери150 - х.км. - съединител
Ох, пак носталгия по открoвени ***. Преди няколко седмици за трабанта, а сега пък плачем за недоразумението на ВАЗ. Нека да не пропускаме и следното:- Огромен разход- Нестабилно качество на изработката, както и на почти всички компоненти и части- Недостатъчни мощност и динамика- Изостанали, неактуални и опасни технологии за управление- Липса на каквито и да е било системи за сигурност, (освен коланите)- Липса на системи за безопасност - Спартанско оборудване- Липса на ергономичност
Никакви не са предимствата. още не съм че от сайта на автомедия, за което се опитват да направят клик бейт. Но от петте точки нищо не е вярно.
Жигулите и Ладите бяха спортен модел на танк Т-34 и бях много яки. Правени с брони от пленени немски танкове. Все пак немско качество по италиански дизайн...
Между блондинки:-Няма да му стъпя вече на тоя монтьор. ***.-Що бе, мило?-Отивам да ремонтира колата, а тоя гледа, гледа и току изтърси, че трябва да си сменя тампона...
Имано е предвид минало поколение автомобили без неподлежащата за контроли ремонт от неспециалисти електроника.Коли,които можеха да бъдат ремонтиранина пътя от човек със средни технически познания.Ладите бяха част от тях,мечта забългарите и соца,евтина кола за запада.Ще ги запомним и с лошата антикорозионназащита(дупки в калниците и праговете се появяваха след 5 години от купуването).По-голямата мечта за българите(неосъществима за обикновените хора)бе някоянемска(ГФР)или френска кола.
Дайте старите двигатели в новите купета,пък да видим кой кого.И не става въпрос само за Жигули и Москвичи.Примерно Опел Астра Н,ама с С18ХЕ 125 коня,па ши*баните екотеци си ги заврат отзад.С другите марки е същото-новите двигатели само скъпи проблеми и ресурс наполовина.
Моят домашен танк Москвич 412 с двигател произведен по лиценз на БМВ не ме е оставял 40 години. В момента е в гаража и го лъскам. В отлично състояние е и върви като че вчера съм го купил. Над 500 000 км е и двигателя ще изкара още толкова. Но тази машина не е правена като днешните еднодневки. Тази машина е правена от истински инженери а не от евро..гейци. С новите пластмаси не се возя това са дараци.
Защо изобщо има такава статия. Отговора е ясен - никакви. И то не само Жигули. И не понеже са руски, а понеже са на мн. години. Всяка кола над 20 години е морално остаряла.
жигулите са кучета,единствено те и мерцедесите 240 и другите с двигател без турбо все още са в движение от старите автомобили,говоря за коли над 30 години,това е най добрия показател за здравина и устойчивост
Жигули срещу нов автомобил: Кои са предимствата й?