108

Анонимен

преди 2 години

Знан че климатика и комютъра на жигулата дават проблеми следм десетина годишно ползване. Централното заклювабе също много се чупи. Иначе по другите показатели жигулата бие ВСИЧКИ.

107

123

преди 2 години

Автора в кой век живее, и колко дълбока землянка?!

106

Иван

преди 2 години

Личи си, че е писано от жена.Статията е пъна с глупости и лъжи. На места може да се приеме и като смешна.

105

препатил

преди 2 години

В България има над 4 милиона автомобила.Ако всеки включи къси светлини,габарити както е според закона,то консумацията е към 200 вата.Така,че сумарната мощност е 800 мегавата!И това е енергия произведена от бензин и дизел!Двата предни фара са с мощност 110 вата и създават същата както от слънцето осветеност на ....половин квадратен метър!Затова в ясен,слънчев ден не си виждаме фаровете!И досега нито един политик не се е замислил за това.Е,кажете ми как да гласувам за някого?

104

препатил

преди 2 години

Имах стар автомобил който бе направен действително практично за времето си.Но за времето си.Ако пуснеш светлините по тъмно на таблото има лампа коятъо свети и на тъмно я виждаш.Но през деня не! И така ме глобиха два пъти за шофиране без къси светлини през деня! Тогава през 90-те ако някой немски депутат е предложил да се кара с фарове през деня сигурно биха го изхвърлили от парламента!Но ние си имаме"инженер" който по телевизията каза,че това повишава разхода на гориво с 15 милилитра на час!!!!!

103

Анонимен

преди 2 години

Ако някоя съвременна кола изкара колкото 124ката мерцедеса от миналия век ще го почерпя

102

Анонимен

преди 2 години

Учудващото е, че повечето коментиращи изобщо не са разбрали какво пише в статията.

101

Анонимен

преди 2 години

През 1975 карах едно Волво. Е, няма такъв таралясник. Кошмарна работа.

100

българин

преди 2 години

До: НикНик, човече, остави ги, не ги убеждавай! Това да си русофил е диагноза! Колкото и да ги убеждаваш, ще спечелиш само минусчета. Няма значение, че руснаците нямат нито една руска кола. Москвичът е по лиценз на Форд. Ладата (съответно Жигули) е по лиценз на Фиат. А космическите ракети са ги копирали директно от Пенелмюнде. И на Юрий Гагарин са му подарили спортна кола внос от Франция.

99

Кико

преди 2 години

И само защото едни *** си спомнят за"доброто" време,трябва да ни занимавате с тях .Те все още технологично са от тази епоха!

98

Анонимен

преди 2 години

През 1985 карах един нов Форд. Спомням си с отвращение за тоя таралясник.

97

3M

преди 2 години

Спомням си с отвращение за соц таралясниците. Дано не се повтаря това мъчение

96

Анонимен

преди 2 години

Вместимостта на багажниците на колите модел от преди 50-60 години беше огромна, за разлика от сегашните.

95

Ник

преди 2 години

Но, за сметка на негативите са много повече от изброените позитиви. Пътуването на дълги разстояния е мъчение, особено през лятото на 30+ градуса. Вместимостта на багажника е малка за кола с такива габарити. Разхода на гориво е значително по-голям особено когато колата е натоварена и трябва да са поддържат скорости по-високи от 90 км/ч. Шума в купето също е по-висок. Удобства като комфортни седалки и позиция на шофиране са блян и т.н. и т.н..

94

Анонимен

преди 2 години

Ми не знам, аз току що си купих нова кола, със GPS навигация, телевизор, DVD, хладилна жабка, автоматичен контрол на налягането в гумите, още куп екстри, за които няма да ми стигне нясто тук, и не ми струва повече от пpoгнила съветска Лада!!! Пък вие ако сте мазохисти си купете и Запорожец!!!

93

факт

преди 2 години

Карането на заден ход, никога не е детска игра! Набийте си го в дрогираните главици... Гнидитакива ...

92

Анонимен

преди 2 години

Сравнението е модели от 60-те и 70-те години на миналия век и съвременните автомобили. Никой не отрича, че съвременните автомобили са по-добри, но и моделите от преди 50-60 години си имаха някои предимства. Първата ми кола я купих през 1986 година, модел от 70-те. Сам си оправях всичко по колата. Габарити по-малки от следващите ми коли, въпреки че беше една от най-големите. Маневреност значително по-голяма. Лесно паркиране. Огромен багажник и просторно купе. Добра возия при лош път на дупки.

91

IQ 3.14

преди 2 години

До пецатапеца, ако напишеш още един път конвеер ще ми потече кръв от очите. ладата е фиат и не е джойнт венчър а е колхознически ревърс инжинеринг на поточна линия на фиат с благословията на италианските комунисти, и в частност началника им Палмиро Толиати. Познай в кой град произвеждат тия легени

90

Анонимен

преди 2 години

Всичко написано е пълна глупост, но особено ми хареса хвалбата на триъгълните прозорчета. За разлика от оригиналните на Фиат, в руските версии заключалката беше залепена за стъклото. Нагряваш със запалка, ключалката пада и си в колата. Скубеш палиш с жиците (едно ластиче доста помага за по-спретнатия вид) и си горд временен ползвател на чужд автомобил. След три дни ползване може да те преквалифицират и на крадец.

89

Стоил

преди 2 години

Напълно съм съгласен с коментара ,че единственото предимство на Жигули пред западен автомобил е ,че можеш да я оставиш на пътя отключена и с ключове на таблото.Защото няма,кой да я открадне.