48

до Жо

преди 2 години

какво му обясняваш валове горен долен, той не знае капачката на резервоара как се отваря ти еалове карбуратори......

47

Тарикат

преди 2 години

Глоба от 5000лв. и сто каиша за собствениците на това недоразумение в наши дни!

46

Жо

преди 2 години

До уточнениеЖИГУЛАТА само външно прилича на ФИАТ 124. През 1968 г. в Ловеч сглобяваха италиански двигател в италианско купе на ФИАТ 124, който нарекоха Пирин. Бяха сглобени само 270 бройки. Над 30 основни възли са променили руснаците в Жигулата. При ФИАТа двигателя е с долен разпределителен вал, 4 дискови спирачки, окачване, купе, карбуратор, филтри, ремъци, къса верига и т.н. Имах такъв ловешки ФИАТ 124 Пирин. На всяко болтче пишеше FIAT.

45

до уточнение

преди 2 години

НЯМА ТАКАВА КОЛА ЖИГУЛА това е ФИАТ 124 в руско некачествено изпълнение..........явно си доста невеж, самите италиянци признавст края на 70 та че руското Жигули е доста по надежно от към двигател, окачване и купе. Все още има Жигулки от 71 ва година в движение по българските села.

44

до Безразличен

преди 2 години

като гледам колко изплямпа срещу Русия, хич не си ми безразличен, ама нали видя нещо руско в статията и реши да се изтръшкаш

43

Уточнител

преди 2 години

До ЖоНе пиши простотии. По това време нач заплата на инженер беше 80 лв. За ср образование, след близо 40 г стаж беше около 100 лв

42

Безразличен

преди 2 години

Нито мразя Русия, нито ме интересува. Да стои далеч от Европа, от България, да спре да се меси във вътрешните ни работи, да спре да извършва подривна дейност и да краде територии. За всичко останало, на нас младите Русия ни е БЕЗРАЗЛИЧНА. Панимаеш?

41

До Жо

преди 2 години

Да, ама не, както се казва. През 1970 г. най-масовият А-76 беше 7,5 ст. Най-скъпият високооктанов АИ-98 беше 10 ст. (ако има)

40

Жо

преди 2 години

До До Жо През 1970 г. ср. заплата 123 лв и бензин А 91- цена 27 ст., което прави 455 литра с една заплата. Проблемът е, че през 1970 г. леките коли бяха рядкост. В махалата знаехме "на пръсти" всички коли и коя- на кого е. В кооперацията, в която живеех имаше само 2 коли, едната от тях, на един полковник от армията.

39

Анонимен

преди 2 години

До Анонимен 45Имаха най-доброто парно през зимата. През лятото си отваряш прозореца и караш с кеф..

38

Анонимен

преди 2 години

Забравили сте да кажете за климатика на жигулата дето работи на манивела и за това не ви трябва акумулатор или двигател, а?ИЗУМИТЕЛНО!

37

Анонимен

преди 2 години

Не знам, ама помня как катереше баирите към вилата и в дъжд, и в сняг, натоварена като магаре. Демокрацията дойде, жигулата я няма вече, но я няма и вилата, опоскаха я братята индианци.

36

До Жо

преди 2 години

Може ли да дадеш данни преди 76-та и по-специално преди 73-та. Не знам тогава дали не са се случвали някакви специфични глобални събития във връзка с добива, производството и потреблението на петрол? За един приятел питам... Ама може и да е заради соца, де да знам....

35

Анонимен

преди 2 години

Нали е свобода, че се пишат и глупави рекламни статии. Ами купете си ,,Жигула". Събудете и Брежнев от СССР да ви управлява.

34

преди 2 години

До руска изостаналост

33

Анонимен

преди 2 години

"Коли,които можеха да бъдат ремонтиранина пътя от човек със средни технически познания"Бухахахахаха ууууууу. Загубенякоууу! Какви ремонт и бяха уе? Я кажи какво бяха пробле име, дето можеше да "ремонтираш на пътя"?Развартян билт, откачил се акумулатор и толкова беше ...

32

Анонимен

преди 2 години

До ЖоБензина беше 10 стотинки и после 30 стотинки при Живков. Сега е 3 лева и София се задраст от паркирани трошки.

31

руска изостаналост

преди 2 години

Руската изостаналост е пословична, а има ли изобщо нещо "ново руско" , което да не е оръжие?! Та руснаците една лека кола или дори шевна машина не могат да произведат като хората...

30

Жо

преди 2 години

В годините на СОЦА малко хора ходеха на работа с колите си. ПРИЧИНАТА- цената на бензина. През 1976 г. при ср. заплата 146 лв можеше да се купят 340 л бензин А 91. През 1982 г. при 196 лв и 70 ст/л- 280 л бензин. През 1987 г. при ср. заплата 280 лв- и бензин А 91 по 1 лв/л- 280 литра. През декември 2020 г. при ср. заплата (според НОИ) 1468 лв и бензин по 2,30 лв- могат да се купят 638 литра бензин. Това е причината при СОЦА колите да навъртат 30 000 км за 10 години, а днес ги навъртат за 2 г.

29

Христал

преди 2 години

Руснаците да си правят камионите, военната техника и оръжията, че в леките коли хич ги няма.