9

Жо

преди 2 години

През 70-те години на ХХ век имах ФИАТ 124 Пирин, сглобен в Ловеч. Колата беше с еднокръгова спирачна система и 4 дискови спирачки. Веднъж, карайки по ул Раковски, подадох мигач за ляв завой по Славянска. И изведнъж-УЖАС! Натиснах *** на спирачката и той потъна! Добре, че карах бавно и пред мен нямаше друга кола, та продължих направо. Дръпнах ръчната спирачка и бавно скоростта започна да намалява до спиране. Беше спукан спирачния маркуч на предно ляво колело и спирачната течност беше изтекла.

8

Анонимен

преди 2 години

До 8 - Рено 9. Преди над 20 години.

7

Анонимен

преди 2 години

До Анонимен Каква кола си карал?И Москвича беше с двуконтурна спирачна система.

6

да,да ама не

преди 2 години

До Анонимен 3Ако колата е "ръчка" си прав отвсякъде и естествено и задължително гледаш пътя и колите наоколо за да не направиш "люх"! Ако е автоматик отпускаш газта "мазничко" и леко дърпаш ръчната и пак същото! Ако пази боже работата е "ножа в кокала" си позволяваш и по-резки действия! А умниците списали тъпата статия да си я лепнат на челото за даги отбягваме на пътя! Да пази господ спирачките на автобус или ТИР да се скапят на лошо място!

5

Анонимен

преди 2 години

Случвало ми се е, беше прекъсната металната магистрала към единия преден диск и течността изтичаше необезпокоявано. Помпането не помага изобщо в такъв случай.Убих скоростта с предавки, вдигнах ръчната и застъргах десните гуми в бордюра. Полека лека спрях, но за моментално спиране е абсурд да се мисли. Това е ситуация свързана с късмета или с Божията помощ.

4

Анонимен

преди 2 години

Молиш се и казваш дано да ми свърши бензина.

3

Анонимен

преди 2 години

Спираш у дървото в лошия случай...обръщаш се в канавката в добрия случай!

2

Анонимен

преди 2 години

Буташ предавките бързо и дърпаш ръчна леко

1

Анонимен

преди 2 години

Пием 2 ракии.