Вие гнясажиите специално, моля ви не правете НИЩО ако ви откажат спирачките. Света има нужда да се отърве от плазмодии като вас.Благодаря предварително!
Как ще гасиш на 140 км/ч двигател и ще дърпаш ръчна. *** ли сте. Най-добрият съвет е да напомпаш спирачката няколко пъти. Тоя, дето пише долу първите два съвета, ако го беше пробвал, сега нямше да пише глупости под статията.
За софтуерните коли не знам, гледах как се мъчиха да запалят напразно една Тойота и един от майсторите се сети, че липсва панела на управлението, а компютъра не пали без кормило, свързаха няколко жици и запали. Но мога да кажа за Моску 408 И, мод. 1978.1.ръчна2.ниска предавка и гасиш3.търсиш меко препятствие, това ни го обясняваха като карах курса 76 г.Във филма "Фантомас" има такава ситуация, Жан Маре кара Симка без спирачки, накрая се заби в един курник. Абе, да пази Господ.
До Анонимен 23: Ако изгасиш двигателя, ще ти се блокира волана и при 120 км/ч напр. ще си като летящ и вероятно въртящ се ковчег. Да не говорим, че при гасене на двигателя ти се блокира и пeдала на спирачката, та дори и да е имало малък шанс да проработи, с гасенето този шанс се изпарява.
Полезна статия, в която е изпуснат основния момент - а именно кога разбираме, че не ни работят спирачките. Когато сме със 140 на магистрала обикновено не си играем с пeдa*ла на спирачките, освен ако не трябва светкавично да намалим/спрем, а в тази ситуация човек не би имал време дори да се паникьоса.
Когато ти откажат спирачките, гасиш двигателя и превключваш на възможно най-ниската предавка. Когато скоростта падне до около 50, превключваш на втора скорост. Автомобила ще спре сам. Тая за кви шишета писала тука не я знам. Ако откажат спирачките - това е технически проблем а не предмети в краката на шофьора.
А ако колата е с автоматична скоростна кутия и без "ръчна"? Авторът дали иска да изтества съветите си на магистрала? А дали иска да тества и в София?Много смешни идеи за запълване на пространство. Явно хонорари се раздават на количество, не на качество.
Събуждаш се леко омокрен и викаш лелее какво стана и изведнъж виждаш, че статията е написана от Не...лата с правописните дефицити!
Такива статии са много опасни. На вашата съвест ще тежи, ако съветите са погрешни. Толкова ли не се замисляте преди да ги пишете, експерти по всичко?! Има хора, които са достатъчно глупави, за да направят всичко, което казвате. Седнала там някаква и пише ли, пише за глупавата си надница, без да си давам сметка, че пише за жизненоважни неща.
Ако спирачките ви откажат, дърпате леко ръчната, ако и тя не работи, смъквате на възможно най-ниска предавка и изключвате автомобила, но не въртите ключа докрай, за да не се заключи воланът.
Ако спирачките Ви откажат и хвърчите по нанадолнището със 150 км/ч. трябва да извадите резервните спирачки от багажника и за отрицателно време ги монтирате на мястото на старите. Ако нямате спирачна течност ще трябва, тъй както сте без спирачки, да минете покрай магазин или бензиностанция с външни стелажи и като хвърлите точно приготвените пари да грабнете шишета със спирачна течност. Добре е, в бързината да вземете с правилния DOT. Затова е нужен тренинг, опит и набито око. Това е накратко...
Не се учудвам че статията е от Нелито. Няма и какпка представа от автомобили, обаче ръси статии.
Може да си коментирате много, но повечето сте каруцари. Какво значи да ти откажат спирачките. Първо това помислета, а после коментирайте.
Опасна ситуация: Какво да правим, ако спирачките ни откажат?