9

Анонимен

преди 1 месец

Кои в бг държат с години гориво в резервоара си. Та нали зареждаме за 20 лв и се чудиме къде ще изгаснеме. Ние да не сме като германците или краварите като отидат на бензиностанция и викат до горе. Кой си пълни у мутроландия резервоара до капачката като изключвам магистралната труженичка с джипа. Тази труженичка има пачки с 500 еврови банкноти и може да си позволи няколко 10 тонни цистерни с гориво.

8

Анонимен

преди 1 месец

Проблема е ,че се образуват едни такива черни мръсотии като накъсани на ситно найлончета гняс в резервоара с годините.Те се лепват на цедката в резервоара,а някои се промъкват и през нея и се натрупват във филтъра,но стигнат ли до дюзите става лошо.Затова на една две години резервоара трябва да се сваля и да се чисти,както и маркучите за гориво и да се сменя филтъра на всяка смяна на маслото.

7

Анонимен

преди 1 месец

Мен ме оказаха, от рено на старо,щотодизелът видиш ли ,лошо гориво,помпаи т.н. Защо ме разкарват от дизел,ня-мам си понятие.Фандъкова щяла да гиотсвири и все такива...

6

Анонимен

преди 1 месец

Когато заредиш могарешко

5

Преди години бяха

преди 1 месец

открили в армейски складове дизел от времето на ВСВ.Експерименталнотой бе пробван в дизелови двигатели и те работеха безупречно.Е тогаваса "кръщавали" горивото по-малко(а кръщаваш,а си "пациент" на органитеза сигурност с еднопосочен билет за "пионерските"лагери на райха).Сегакръщаваш и къщата,колата и жената ти стават по-хубави.

4

Анонимен

преди 1 месец

Когато го зареждаш от български бензиностанции

3

Анонимен

преди 1 месец

поредна глупост и то изцвъкана в края на статията. Не ми се влюби за в теоретични спорове и разяснения. От тук от там пи нещо вярно но за финал пълен смях.

2

Христо Христов

преди 1 месец

Когато според препоръките на ес с 10% етанол.

1

MaйMyнaтa

преди 1 месец

Истинската опастност эа един мотор е неграмотното му иэползване88863