7

Анонимен

преди 3 години

Кои в бг държат с години гориво в резервоара си. Та нали зареждаме за 20 лв и се чудиме къде ще изгаснеме. Ние да не сме като германците или краварите като отидат на бензиностанция и викат до горе. Кой си пълни у мутроландия резервоара до капачката като изключвам магистралната труженичка с джипа. Тази труженичка има пачки с 500 еврови банкноти и може да си позволи няколко 10 тонни цистерни с гориво.

6

Анонимен

преди 3 години

Проблема е ,че се образуват едни такива черни мръсотии като накъсани на ситно найлончета *** в резервоара с годините.Те се лепват на цедката в резервоара,а някои се промъкват и през нея и се натрупват във филтъра,но стигнат ли до дюзите става лошо.Затова на една две години резервоара трябва да се сваля и да се чисти,както и маркучите за гориво и да се сменя филтъра на всяка смяна на маслото.

5

Анонимен

преди 3 години

Мен ме оказаха, от рено на старо,щотодизелът видиш ли ,лошо гориво,помпаи т.н. Защо ме разкарват от дизел,ня-мам си понятие.Фандъкова щяла да гиотсвири и все такива...

4

Анонимен

преди 3 години

Когато заредиш могарешко

3

Преди години бяха

преди 3 години

открили в армейски складове дизел от времето на ВСВ.Експерименталнотой бе пробван в дизелови двигатели и те работеха безупречно.Е тогаваса "кръщавали" горивото по-малко(а кръщаваш,а си "пациент" на органитеза сигурност с еднопосочен билет за "пионерските"лагери на райха).Сегакръщаваш и къщата,колата и жената ти стават по-хубави.

2

Анонимен

преди 3 години

поредна глупост и то изцвъкана в края на статията. Не ми се влюби за в теоретични спорове и разяснения. От тук от там пи нещо вярно но за финал пълен смях.

1

MaйMyнaтa

преди 3 години

Истинската опастност эа един мотор е неграмотното му иэползване88863