27

211234

преди 3 години

Тази глупост важи само за България, моята кола стоя в Англия една година и нямаше такъв проблем. Със същата нафта, беше почти догоре си вървеше на пушка. Само глупости пишете. ***!!!!!

26

гост

преди 3 години

и така плащаш за 95 а получаваш 92 или по лошо и после защо колите ни се развалят, не вървят и горят много повече от това което им дават по каталог а когато идем да кажем в Германия колата се държи различно

25

Не на Марешки

преди 3 години

След неколкократно зареждане на бензин на Марешки,ми прогоря клапан. Не е съвпадение. Пълен ***. ....а плащането само в кеш няма да го коментирам....оборот ли крие,какво ли ?????

24

Анонимен

преди 3 години

Зареждайте при Марешки. Да сте сигурни че нямада има проблеми. Качествено гориво е

23

Пламък

преди 3 години

Когато купиш нова кола ти дават книга с описание и препоръки на производителя. Дават и сервизна книжка в която са описани всички процедури според навъртяните километри. Четеш и спазваш. Като не можеш или не искаш да четеш отиваш в сервиза а там ще ти се зарадват. Колата е като жената ако ти не я уважаваш ще си намери кой да я уважи.

22

Анонимен

преди 3 години

Когато е на свършване. Даже като свърши съвсем, двигателят спира.

21

У

преди 3 години

Почти всяка кола след 1990-92г има програма за промяна на изпреварване на запалването според октановото число. Дизелът може да гори почти всичко. А по- съвременните модели даже се адаптират към горивото, като се следят детонациите в изпуск с-***. За да работи лошо една кола с лош бензин, трябва да е с карбуратор или да не е в ред нещо. На лошите горива, гадното е че разяждат разни маркучи, уплътнения и прогарят клапани и правят детонации в камерата, но върви, даже ако върви много пак не е добре

20

Анонимен

преди 3 години

Пълни глупости!Виждал съм Изета (БМВ) искам да кажа, която почти 30 г. не беше палена и с остатъка от бензина в резервоара запали!Тъй, че разсъждавайте сами какви ги оишат тука! Малка помощ - неграмотници!

19

Но не и

преди 3 години

До Химика Трае безкрайно от природата,но не и когато е каращисван от казанджиите- рафинерии.

18

Щирлиц

преди 3 години

Не зареждам на OMV,имам лоши спомени от техния "дизел".

17

Химика

преди 3 години

Бензина си е бензин и е фракция на нефта. При правилно съхранение трае безкрайно. Петрола в земните недра е на милиони години. Спрете се с глупотевините!

16

4epa

преди 3 години

АЗ ЗАРЕЖДАМ ВСЕКИ ДЕН ПО 1 ЛИТЪР- ТАКА КОН4ЕТО МИ САМО ПРЕСНО ХАПВА !!!!!!!!!!

15

Анонимен

преди 3 години

Статията с добавките я пускат за десети път само тази година. А най-странното е, че един и същи я пише. Странно ли казах? Трагично исках да кажа, извинете ме.

14

Селяндур с джип

преди 3 години

И аз зареждам винаги до капачката, защото "помуша" ми от чужбина е повече от заплатата на програмист на редовна работа в БГ. Лошо ли правя?

13

Анонимен

преди 3 години

И аз зареждам до горе и зареждам бензин, и зареждам на евтините бензиностанции, тия на аптекаря, не съм забелязал разлика от другите бензиностанции. А колата е френска

12

анономен

преди 3 години

До 9Аз зареждам винаги догоре, но това е защото работя и не съм смотан *** дето с 40-те лв. за кое по-напред- гадна дрога ли, евтина пиячка или дизел за Голфа?

11

Анонимен

преди 3 години

Санди, от кога дозела се измерва в октани. Не стига, че си неграмотен, а и мнение даваш

10

До 8

преди 3 години

Пич, ти ако работиш в автосервиз и имаш ескаватор и инструменти, може и да ти повярвам че на всеки 1-2 години разглобяваш резервоар и маркучи и ги чистиш... 😄

9

Анонимен

преди 3 години

като зареждате на Марешки, така ще е

8

Санди

преди 3 години

Отдавна съм забелязал, че десетина дни след като съм заредил резервоара с дизел колата започва да стана по тромава, което доказва, че октановото число много бързо спада. Затова спрях да пълня резервоара до горе, а зареждам за 30 лева. Това не е практично за мен, но това е положението, мафията е навсякъде около нас, дори и в горивата.