20

до 18

преди 3 години

Я изчезвай е ***

19

Анонимен

преди 3 години

Тц, тц, тц:-) Човек ще рече, че не чете "Днес бг", а "Уоустрийт джърнъл". Все едни млади, компетентни и богати в офиси на световни компании:-) Да, ама не. Тук такива не пишат. Който си губи като мен времето в неделя в 22 часа да чете и коментира в "Днес бг" нито е млад, нито успял, нито богат:-) Нито сменя жилища и коли. А ако има ясе пак някой такъв, явно се е сдухал от самота и скука:-)))

18

до 14

преди 3 години

Нищо не каза... Средната заплата в София е около 1900лв. според НСИ, включително и сивия сектор. Ако го махнем, става 3200 и нагоре. Медианната реална заплата в СОфия е около 1600лв.. С тези пари нова кола няма как да караш. Нови коли карат тези 100 000 души в София, които работят за над прага. Аз си взех нова кола за 65000лв. с 30% остатъчна стойност, когато взимах 5500 чисто преди 5 години. Просто с по-малко нямаше как да си позволя. Сега ще взема за трети път нова, но вече заплатата е друга.

17

Какъв

преди 3 години

пазар има в България какъв фактор може да бъда държава с африкански заплати и здравеопзаване??

16

Елемаг

преди 3 години

Ноември си взех поредната 4-та нова кола.Средно ги карам по 6-7 години.Но ми направи впечатление,че от цялата опашка пред КАТ( то пред кой ли КАТ няма опашки целогодишно),само аз и още един "швед"бяхме за регистрация на нова кола.Всичко останало само бракуваше и отписваше.Е явно се засича инфото, като никога с реалността.Че иначе 80% тука като пончат да пишат фантасмагории.Но сега е така.Кризата се стоварва.Косъма не одържа Дамоклеевият меч.

15

до 14

преди 3 години

В грешка си. Както казах, разгледай бизнес центровете и автопарковете на различните фирми (даже има и баджове кое място на коя компания е по повечето офис сгради). Никой не кара подобни коптори. Само за справка- Junior-ите при нас взимат по 2.5-3к и те НЕ карат нови коли, както казах. 2-3к взимах сигурно преди 10 години.

14

Анонимен

преди 3 години

До сега пазарът на коли се държеше основно от разни фирми които купуваха служебни коли.Повечето други клиенти се ориентират за нещо втора употреба.И как да не е така? Средна работа европейски автомобил струва 50000 хиляди. С заплата 1000-1500 лв колкото е масовката ще го плащате 20 години.Хах.Със 3000 месечно а не всеки прави 3000 ще го плащате 15 год.

13

Доктор Сър Пичук

преди 3 години

До до 5Във вашата компания всички карате чисто нови дачии или great wall, шкода фабия или рено клио или евтина тойота йарис, защото мизерните ви заплатки от по 2-3к за такава кола стигат... А и щях да забравя - купили се гълъбарник за 60-70к евро в ориндж каунти, квартала на мизерниците, където тоалетните се изливат по улиците, а асфалта е само блян...

12

Бай Пешо

преди 3 години

До номер 7. Аз пари за нова кола имам, и то да си я купя веднага но ще си карам старата, защото новите са невероятен Всеки нов модел е по зле от стария. Аз парите си ще ги инвестирам в имот (не на изплащане) но нова ламарина никога. Защото утре като си тръгнат западните фирми заради кризата, ще ядете дедо-вия

11

до 9

преди 3 години

Дpиcльoтo си ти, драги, съдейки по заплатата ти (1500лв.). Моята фирма може да е 120 души, ама има още 200 000 работещи с подобни условия в подобни фирми. По-добре ти се скрий някъде!

10

до 7

преди 3 години

Пак ли ти с новите Опели и джисиайки? :D Дай нещо по-премиум вече, меринджей стана, или догодина?

9

V

преди 3 години

Пазара на коли много бързо се променя.Не виждате ли кво става в Китай ? Четвъртия райх почва да губи почва. Китайските компании за ел автомобили имат по голяма капитализация дженарал мотарс и форд и скоро ще изпреварят WV .Точно сега не е времето за германски бензинопили. Идват нови технологии и няма нужда от германски железа.

8

Анонимен

преди 3 години

хаха чудно как на жилищата растял и имало такова търсене видиш ли че цвните ще се вдигат на имотите. Жалки списвачи не бих им казал журналисти

7

до 5

преди 3 години

В нашата компания (120 души офис в София) само стажантите не карат чисто нови коли. Малко влез из бизнес центровете и виж поименно по фирми паркоместата и кой каква кола има... Стига сънувахте как мениджърите карали нови коли. И аз съм мениджър и имам 2 нови коли, факт, ама хората под мен са с доста сходни заплати на моята (топ кадрите ми даже взимат повече от мен). Аман от хейт и глупави коментари...

6

Анонимен

преди 3 години

Само нови коли трябва се карат.

5

Бай Пешо

преди 3 години

Става въпрос за нови коли. Е как няма да се срине като такива си купуваха разни меринджейчета да показват благосъстояние пред раята в офиса. А същите тези от март са хомо офис. И освен на гаража в затворения комплекс няма на кого да показват новия *** който е загубил 30% от цената само с излизането от магазина.

4

до 2

преди 3 години

Пазарът на жилища не е със спад 70%- справка агенциите по вписванията има онлайн статистики, виж ги. Новата кола е едно на ръка- не е разумно да се сменя сега (90% от хората, каращи нови коли, ги сменят на 3-5 години макс). Жилището е друга бира. Там така и така купуват млади и заможни хора (а не сервитьори, съкретени по цял свят по време на пандемията), за които 2000лв. ипотека са нищо. Имат сигурна работа, гръб от работодателя си (доста работодатели осребряват ипотеки до определена сума).

3

Само в България

преди 3 години

Някаква Пернишка мутра с автокъща си е направил и лагер за изтезания на хора за да си подкрепи бизнеса, не е истина просто на какви мерзост са способни!

2

Доктор Сър Пичук

преди 3 години

Пазарът на коли е катастрофален със спад от 36.5%, пазарът на жилища е наред със спад от 70% нали и даже цените ще растат нали драскачи?

1

Анонимен

преди 3 години

Нормални новини. Принципно на 2 години с жена ми сменяме за следващия модел, но тази решихме да отложим за догодина. Въпреки добрите си доходи, отличната година и добрите си професии, не смятаме, че това е умен ход, при условие, че в офис не сме стъпвали от март и колите почти не се карат. Същото и с всички приятели около нас. В такъв кръг от хора сме (млади и квалифицирани), че всеки е с нова кола, но повечето решиха да чакат смяната за догодина. Няма смисъл. Къде да ходи човек сега с кола?!