120

Коли

преди 3 години

Статията е за коли, а се е обърнала на самохвалство кой колко заплата взима.Ако парите ви правят щастливи добре, но за мен са средство да живееш.Айде бъдете живи и здрави най вече!!!

119

до 136

преди 3 години

Ама средата не се определя от тия 200 човека, които познаваш, нито от 150 000 дето караме нови коли, средата се определя от останалите. Въпроса е какво правим по въпроса, не как да се разграничим от тях, не сме в Индия за да има класово разделение и касти, 6 милиона сме, може всички да живеем по-добре, виж другите малки европейски държави. Къв е смисъла от нова кола като живеем в кал, мизерия, ***, сред мутри, Бойковци и тн.... Тия новобогаташки разсъждения са сбъркани за мен.

118

до 135

преди 3 години

Ако си мислиш, че с един курс става... Айде не се залъгвай! Тези, които са само с един курс, ги познавам на интервюто още с влизането. С един курс не става. Трябва мислене, което се изгражда с години в университета. Иначе изкарат там по един курс, никъде не ги вземат на работа и започват да пеят как само връзкари имало в този сектор, което са абсурдни глупости.

117

до 134

преди 3 години

Никога не съм казвал на подобен човек, че е по-долу от мен. Даже напротив- лъжа ги, че взимам 1/4 от заплатата, която наистина взимам, защото ми е жал за тях. Опитвам се да им обясня нещата, но те не приемат. Просто в средата, в която са, са само такива, като тях. Живеят само в самозалъгване. Не искат да излязат от средата, страх ги е. Това е истината. Както около мен са само образовани и чудесно платени хора, така и около тях са само общаци... Трудно се сменя средата. Сблъсък на класите.

116

Анонимен

преди 3 години

Хайде ,хайде изкарахте по един курс и станахте всики ИТ специалисти познавам и такива със средно обрзование които работят като ИТ .Колко са наистина ИТ и са завършили технически специалности!

115

до 131

преди 3 години

Съгласен съм, че тия дето най-много знаят и дават акъл са с профил на общак, но не съм съгласен да се флексва на такива хора и да йм се показва, че те са по-долу от теб. Има по-важни неща от колата и заплата. Важна е средата и хората, с които живееш и да помагаш за добруването. А не да си купиш нова кола, да се чувстваш над всички и богопомазан и да окачествяваш кой е общак и кой не е. Няма да направиш живота си по-хубав с високопарие, помагай и ще се чувстваш пълноценен.

114

Анонимен

преди 3 години

Аз съм от тези дето им плащат лизинга, да и карам бюджетен автомобил, защо да налея примерно още 100к върху този лизинг в нещо което се обезценява за 5 години двойно, вместо да инвестирам тези 100к в нещо по-смислено? Нямам комплекси и за мен колата е тенекия с 4 колела.

113

Анонимен

преди 3 години

До АнонименМойто момче, точно IT сектора дръпна нагоре в кризата, защото:1. Народът почна да иска повече онлайн услуги2. Народът почна да работи от вкъщи (продажбите на лаптопи скочиха)3. IT-тата по принцип работят отдалечено, стига да има интернет4. IT-тата могат спокойно да работят за чужди компании (защото няма регулации, като при лекари и адвокати)5. Има недостиг на КАЧЕСТВЕНИ IT-таДа, имаше уволнения на неособено квалифицираните. Ама за квалифицираните все ощр се бият фирмите.

112

Между другото...

преди 3 години

... да имаш собствена кола не е част от бъдещето. Колите ще са услуга, която можеш да наемаш, когато ти трябва. Каква марка кола имаш ще е без значение, какви услуги се предлагат с нея ще е водещо (представете си, че искате да летите и съответно не избирате Боиг или Еърбъс, а какво се включва в цената на билета).

111

до 128

преди 3 години

Всъщност масовият профил на акълия е точно безпаричен общак. Те най-много знаят. Казваш им да научат нещо- не ставало, балон било, не било за тях, за връзкари било. Така че няма как да се съглася и съм напълно съгласен с човека под теб. Да, не е най-умното нещо да се хвалиш, но защо не?! Пише под статия за коли и коментира, че той е част от статистиката. Няма лошо. Повече такива хора ни трябват, а не вечните акълии, които носят нулев принос и за общество, и за икономика.

110

Анонимен

преди 3 години

IT сектора скоро ще е препълнен скоро и заплатите тръгват надолу и западните фирми като се оттеглят към други страни ще подкарате голфовете с които дойдохте от село и ще се върнете във външните клозети нали всичко ви е на лизинг нищо нямате!

109

Онзи

преди 3 години

Азси купих с 30% намаление. Екстра дойде.

108

до 126

преди 3 години

Да се хвалиш не е пренебрежение, а липса на възпитание и други неща. Аз пък на такива като теб казвам да са йм халал парите, изпуснали сте други важни неща. И не ти го казва някой с ракия в ръка, а някой който изкарва колкото теб, кара кола за 100 бона, не е IT и не обикаля форумите като цветар да се обяснява. За тва ти направиха забележка, не че си гоуем баровец и умник. Взимай си апартаментите, инвестициите и колите и се хвали на децата пред блока, тях може да впечатлиш.

107

анонимен

преди 3 години

От тези 1500 нови коли, които са продадени през ноември, голяма част са служебни дачии или миниванове тип vw caddy и т.н. Имам приятели с фирми, които в автопарка си имат по 10-15 дачии, базови, без климатик и ел.пакет. Има фирми в София, които плащат лизингите на служителите си(говоря за IT), но и те взимат на лизинг някоя тойота или рено/пежо. Много рядко се случва някой да купи нов автомобил за 200+, тези месеци такива продажби са рядкост.

106

до 124

преди 3 години

По какъв начин житейски съвет, даден от успял човек е пренебрежение към останалите хора? По какъв начин да се похвалиш какво си постигнал е пренебрежение? Това е споделяне и никой не те кара нито да четеш, нито да се вслушваш в съветите за развитие и квалификация.

105

Анонимен

преди 3 години

Странно е, честно казано, че хем даваш на хората статистика и излиза, че на година средно у нас се купуват по около 40 000 нови коли (през 2020-та- по-малко), но се продължава да се лае как малко хора имали нова кола. 5 години по 40 000 автомобила прави 200 000 автомобила на възраст под 5 години. Ето ти ги точно тези 200 000 най-добре платени хора с най-добри заплати. 10% от работещите. Има едни други 20%, които имат пари за нова кола, ама карат стара- техен избор. А останалите 70%- сив сектор.

104

Анонимен

преди 3 години

Ейй във форума на Днес БГсъм забелязала, че има една групичка комплексирани момчета, които при първа възможност се изтрепват да се хвалят, колко лева им е заплатата и коя година им е колата, която струва точно еди, колко си пари! Да сте живи и здрави, но това с хваленето и пренабрежението на останалите хора е дооооста смешно и жалко!

103

до 121

преди 3 години

Докато го слушам това за въздуха под налягане изплатих 2 собствени жилища (едното къща в полите на Витоша), отгледах дете и смених 4 нови автомобила. Натрупах солидни спестявания и пръснах пари в 8 различни фонда, както и в акции на 12 компании и в 3 криптовалути и вече мисля за пенсия и почивка. Цял живот слушам от хора с чашката ракия в ръка, които името не могат да си напишат, световни конспирации за Сорос и балони за ИТ сектора. Понякога ми става тъжно за тях, но си заслужават съдбата.

102

до 113

преди 3 години

Само да обясня, че и в моите среди караме такива коли, ама чисто нови, защото сме с прозрачни доходи. Взимаме с 45% остатъчна стойност, демек плащаме има няма половината от колата и след 2 години- следващия модел. И караме чисто нов автомобил за същите пари, като теб. А не някой на 3 години и на половин милион километра. Излиза ни доста по-евтино от на теб. Винаги ще сме 1 стъпка преди вас с по-нов модел на по-изгодна цена без ДДС.

101

Анонимен

преди 3 години

Хайде пак новите коли и програмистите. Било въздух под налягане. Слушаме го 20 години това. Аман вече. Не осъзнавате ли, че ние плащаме пенсиите и заплатиете на лекарите с огромните си удръжки и данъци? Защото нашият бизнес е честен и светъл. Няма пари "на ръка". Да, аз взимам над 10 000лв. заплата и изобщо не ме е срам от този факт. Да, карам нова кола, както и всички около мен. И не, не сме 10 000 души в страната, а над 150 000. И не, не само ние имаме добри заплати. Развийте се, квалифицирайт