19

Реалист

преди 3 години

Голяма част от катастрофите в България са заради значителната разлика между безопасната скорост за пътя и разрешената скорост за пътя. По цял свят се знае, че при такава разлика катастрофите се увеличават, само в България не се знае. Като видят, че на път с безопасна скорост до 120 км/ч и ограничение до 60 км/ч, стават много катастрофи, вместо да вдигнат разрешената скорост,брега я свалят на до 50 км/ч и катастрофите още повече се увеличават.

18

Анонимен

преди 3 години

До преди 30 години ограничението на скоростта в населено място беше до 60 км/ч и то при онези автомобили, които още нямаха серво на спирачки и волан. Сега е до 50, но под път и над път са наслагали до 40 и до 30 км/ч. Къде бяхме, къде сме сега...

17

Факт

преди 3 години

В България няма експерти по пътна безопасност и това е повече от очевидно.

16

Анонимен

преди 3 години

Цитат: "Санкционната политика е един от елементите на пътната безопасност, но тя не работи, защото имаме стар закон. Имаме невръчване на наказателни постановления, оттам имаме невръчване на глоби, което създава чувство на безнаказаност", каза Владимир Тодоров от Асоциацията на пострадалите при катастрофи.*Този Тодоров съм го запомнил с това, че не е дал нито едно разумно предложение и внушава безмислици. Сега пак е така. Да отиде в Англия и да им види законите по на няколко века.

15

Анонимен

преди 3 години

Ограниченията за скоростта трябва да се актуализират към по-високи скорости.

14

Аман бе!

преди 3 години

Не е нормално трафикът по международен път да минава през село с ограничение на скоростта 30 км/ч, забрана за изпреварване през цялото време и три бабуни. Като ви е страх за безопасността на селяните, сложете мантинели, направете надлези, по които да пресичат или направо направете околовръстно, за да изкарате трафика от селото.*** навремето, когато са строили пътища, въобще не са съобразили, че трафикът ще расте и пътищата не трябва да минават през селата.

13

Дай Ми

преди 3 години

Добре дошли в Народна Република Китай, а-а не в България! А бе всички Вие долнопробни, пошли и неуки законодатели не сте чели европейските закони за правата и свободата на човека - ще има ли и scoring както в Китай бе мерзавци?Аз сън за Народен Съд велик или не, но за всики били на власт - задължително! Това което се пропусна в прехода, сега да стане - всички които са били партийни членове на определени партии да им се забраняват обществени хранилки!

12

Анонимен

преди 3 години

Всичко има нужда от промяна, а закона - на последно място.Инфраструктурата е най-успешния елемент. Не може да имам два реда паркирани коли - от ляво и от дясно, изтрита почти до нула пешеходна пътека, липсващ знак, без лежащ полицай и... пешеходец се подава ненадейно измежду колите, докато карам с 50. Ами пешеходеца е аут.Ами разкарайте колите, маркирайте пешеходните, сложете лежащ да ме принуди да намаля до 20... шанса пешехода да преживее рязко скача. Ама да "оправяме" закони е по-евтино.

11

Анонимен

преди 3 години

Да ви имам "експертите"!

10

Кир Чо

преди 3 години

Участниците в движението трябва да има еднакви отговорности.Не може пешеходец да се разхожда по пешеходна пътека говорейки по телефона си .Щом глоба за това има за водача ,трябва да има и за пешеходеца.

9

Шофьор

преди 3 години

Според мен е пълно с ограничения касички и милиционерите само там си дебнат, другото е че пътищата са тесни и има много коли. Интересно е че в БГ между 10-20км превишение глобата е 50лв. а в Германия 20евро.

8

Москвич

преди 3 години

Сегашният закон е от 60-те години на миналия век, добре си е, няма нужда от нов.

7

Анонимен

преди 3 години

Понеже лъсна некадърността на кат, след като години наред се тупаха в гърдите като разгонени макаци, като снимали нарушения за хиляди, милиони, милиарди левове на ден и накрая какво стана, събираемост десет процента, тоест нищо. Явно толкова си могат. То не бяха връчване на актове на пътници, по спирки, гари, автобуси, граници, при това незаконно и пак нищо. Разтуряй корумпетата по примера на Грузия, от това котило шуробадженакорушветчийски лапачи на държавна хранилка нищо не става .

6

Щур

преди 3 години

Пълни глупости. ЗДП е най-променяния закон в последните 30 години. Всеки се упражнява на него

5

Анонимен

преди 3 години

Тези определено не са експерти по безопасност очевидно , по скоро са някакви икономисти които искат да подобрят финансовата събиране, все пак са икономисти хората като нямат идея как да направят пътя по безопасен защото не са специалисти в това , поне могат да си кажат мнението на икономисти, да има по добра печалба от необезопасения път.И като икономисти е валидно мнението им ,по опасен път повече доходи ,добра икономическа логика.Ако искате безопасен път ,трябват ви други специалисти.

4

Анонимен

преди 3 години

Пак ли! Та то едва ли не на всеки шест месеца прибавят и поправят нещо си и ефекта е същия. Това значи, че проблема не е в закона, а в контрола и спазването му.

3

Анонимен

преди 3 години

Има просто решение за нарушенията и катастрофите на пътя. Закриваме КАТ като структура особено вредна за безопасността на движението и нарушенията и катастрофите ще намалеят драстично. Законът за движение по пътищата не е проблем, проблем е приложението му от КАТ. От години КАТ санкционират за едно на всеки 50-100 хиляди нарушения, т.е. КАТ не прилагат закона.

2

Анонимен

преди 3 години

30 години и 2 милиона жертви по-късно... След дъжд - качулка. Е това сме ние - народ от будали....

1

Анонимен

преди 3 години

Чак сега ли разбрахте, че Закона има нужда от промяна?Защо спахте до сега та не дадохте своите предложения?При толкова много произшествия явно има нещо гнило.