В Северна Америка основния транспорт е с големите камиони, които ние наричаме ТИР-ве.Не ми е ясно в близките 50 години как ще бъде заменена тази технология за товарните камиони.А за строителните огромни камиони?А за валяците и другите камиони използвани в пътното строителство?Това са основните замърсители, а не колите с катализатори.А какво ще стане с рециклирането на батериите от електрическите коли? Значи даваш тройна цена за кола, а след това отново плащаш за отпадъци?
Ами бедните австрийци, датчани, шведи си ходят с градският транспорт или колело. Да му мислят булгаропитеците с БиМВе и Баце с джипа.
Обаче не ми намалят данъка,яе карам на газ!Иначе гоних михаля по опашките да легализирам всичко документално
Друго си е рак на белите дробове в резултат на замърсяването на въздуха от старите таралясници. Него височество не може да се унижава да се вози в градския транспорт.
До31. Добре де *** съм. И с какъв електромобил ще карам стоката от село за града. Като пътя е разбит, ел.мрежата слаба. И само за града ли се говори!!!
До KAG2020Било либерални идиoщини... ама всички отивате да работите там нали :) не съм чул някой да е отишъл да работи в "велика" русия.
Сменете системата на комунизъм тогава всеки ще чака по 10 години за автомобил и няма да има за всички.
Голямото производство намалява цената. Ако се намали продажбите, ще се намали производството, а това ще оскъпи продукта.
Либерастичната идиотщина не познава граници. Тая иззззмет ще разсипе света окончателно, даде ли й се и най-малката възможност.
Балканския селянин още не може да разбера, че в една демокрация има закони и правила... да всеки е свободен да прави каквото си иска стига да спазва правилата и законите в държавата. Въпросните закони и правила подлежат на промяна по ред причини в случая екологични. И не ***, демокрацията не се яде ако това се чудиш още.
нямат собствена автомобилна индустрия.Всички заводи на малкия остров сасобственост на немски,японски,корейски,щатски или други фирми.Това,коетоправят,е да прибудят фирмите-майки да инвестират за еко разработки.А каквоще стане,ако те от своя страна закрият заводите и ликвидират производствата?Всичко ще е въпрос на строги разчети и ползи и ще стане това,от което фирмитемайки имат повече полза,а емоциите на изродената Вбр са нищо.
Нека, хората да си преценят какъв автомобил да си купят, ако им е по-изгодно ще всимат електрически, ако не ДВГ.
Хората могат да си позволят по няколко автомобила, ако не бяха глупавите регулации, които ги оскъпват в пъти после някакъв ще ми обеснява, че, който не можел да си позволи да н си взима кола и щях да се съгласе, ако не се оскъпяваха изкуствено.
Еми прави са хората ама така трябва от друга страна. В момента в БеГеТо можеш спокойно да си купиш димяща чимуга за 600 лева и да почнеш да караш докато спре и да я зарежеш някъде пред някой блок да изгние заемайки паркомясто с години. Това нормално ли е? И как тия дърти таралясници минават технически преглед особено за димните газове на дизеляците не ми е ясно, ама минават за да вземе проверяващия 40 лева. И ЗАЗКА без под да закараш ще мине без проблем!
До Анонимен 13Аз какво казвам бе, че искат да ни върнат преди магна харта и да сме без права.
Бедните остават без коли, ако забранят бензина и дизела