хехе, а товарния транспорт? тировете, и те ли ще са с електричество? и ще презареждат на 20 километра.
Айде на бас, че до никъде нема я докараме със съвременните електрички?!Ето и линк към световното производство и потребление на ел. енергия:https://en.m.wikipedia.org/wiki/World_energy_consumptionНякой с малко повече капацитет от на бременна патица, ще ми обясни ли, като спрем петрола, въглищата и природния газ, от какво ще произвеждаме ел. енергия?????Тия умни глави мислят ли изобщо за хората, или в същност те си имат друг план за богатите?????!!!!!
Бедните, което е мин 50 пр от хората, ще станат като преди 89г! Купуваш на изплащане електричка и ще я изплащаш цял живот, като москвича, до живот по наследство. Крайната форма на капитализма е комунизма, вижте само кой частен бизнес не ползва субсидии и дотации?
На първо място китайците са виновни! Те държат пазара на литий и на много други ценни полезни суровини вложени в производството на ел.каровете. Цените на сегашните ел карове е висока зарад високата цена на батериите които в момента са направени по стара технология. второ има много софтуеър разработки вложени които производителите се опитват да избият като разходи вклйчвайки ги в крайната цена. трето търсенето превишава производството и затова продукт мениджърите ги пускат с високи цени
Пробвах на скоро два електромобила. Много ми допаднаха. Имат уникално ускорение. Разни супер Мерцедеси ме гледаха странно как ги минавах като пътни гари. Изключително тихи са също. Освен това като разход са 10 пъти по- евтини от колкото тези на бензин и дизел. Не замърсяват градовете ни изобщо. Сега дали са по-вредни за природата е друга тема.Най-големият им проблем са липсата на достатъчно зарядни станции и малкия пробег с едно зареждане. За момента електричката е много добра,но за само градско
Първата кола е била на ток Но Рокфелер ги принуждава къде със заплахи , къде с подкупи да я обърнат на бензин , защото иначе петролните му кладенци отиват на кино
Електромобили, да! Много им се кефя, много тихи и с прецизна тяга. Обаче, гледам само малки електромобили. Гръбнака на стопанския живот го няма. Няма комбита, ВАН-ове, БУС-ове. СУВ-ове. Тия, малките въобще не ми вършат работа.
Електромобилите са много по мръсни и дори опасни за природата, освен това за батериите е нужен кобалт, а такъв има само в Конго.
Кой либерастичен *** ще забрани бензиновите и дизелите ве, вие луди ли сте? Това са само приказки на иберастични мекотели. Ако стане, как ще се придвижват хората които наистина движат икономиките? КАК?!?! Мър..шата меркелица ще ги разхожда лично с нейния автомобил? Или Макарона? Няма как да стане тая лудост! НЯМА!
За сведение първите електрически коли са направени още в началото на миналия век.И тогава са предвиждали до десетина години всички коли да са на ток...
От 30 години слушам как роботи ще работят вместо нас ,и как колите ще са на ток след 2-3 години ,е нещо подобно не се случва и няма да се случи,по простата причина че нефтеното лоби е прекалено голямо и пълно със пари, а това лоби е от държави които харчат парите си от нефта за оръжия а другото по-силното оръжейно лоби няма изгода нефтеното да няма пари.Просто и ефективно ,а за наивниците дето вярват в карлсон и глобалното затопляне, те ще плащат сметката
Няма да спрат скоро бензин и дизел масово.Тези двигатели спокойно ползват и пропан и метан.Ел колите още са много скъпи.Не вярвайте на всичко, което се пише.Не сте деца бе!
Започваме производството на коли тип флинстон, ще караме с бутане. И без това управляващите ни върнаха в първобитните векове. Преди промените бензина беше 20 стотинки и ходех пеш само в гората. Още тогава се накарах на кола.Сега умишлено ни стягат възела, за да има повече лапане за тях!? Световната мафия в ход!
До Анонимен2032 година е много близо и нищо няма да бъде задръстено.Проблема на електромобилите са батериите. Те се скапват а новата батерия е много скъпа. Може би това ще се случи до 2050 година.
Бедните остават без коли, ако забранят бензина и дизела