От 25 години сте автоморгата на европа. Колко нови автомобила виждате по улиците. Най новите ви са 10 и 15 годишни. Новите коли ги карат само Мутрите и сеяндурските балами у парламата. От 22 години живея в държава където новата кола нее лукс. На всеки 5 години си сменявам автомобила. Връщам старият оценяват го доплащам и се качвам на автомобил от магазина. Кога ще стане това при вас. Когато ви цъФнат налъмите ли голтаци Умни. Дръжте го тиквата на власт и му лиете таааците. Умници.
Добрата новина е че сметнато на човек Българите караме по-малко от средните километри за Европа. В по-голямата част от старите БЕНЗИНОВИ автомобили са оборудвани с Газови или Метанови уретби. Такситата карат почти изцяло на Метан.Това до някъде смекчава замърсяването.Но старите ДИЗЕЛИ се виждат с просто око. Веднага познаваш кой кара стария Дизел на светофараАспекти* Стар автомобил не е равносилно на Мръсен* Стар ДИЗЕЛ е равносилно на мръсен автомобил защото на практика няма ДИЗЕЛИ на Газ
В Западна Европа от 50-60 години имат политика и най-бедните да са с кола. В Източна Европа от преди близо 50 години се разбра, че колата не е лукс, а необходимост, т.е. и за бедните колата също е необходимост.
Как така "ставаме ли"?Отдавна сме станали... Техническите прегледи са отгоре, отгоре... Има реклами за премахване на катализатори...
Това уби всичко детско в мене. БГ управниците поставят условия на кандидатите за членство в ЕС да имат заслуги в борбата с корупцията, която е българската Ахилесова пета!
Проблема не е в годините на автомобила, а в техническото му състояние. Трудно ли е да се затегне контрола и всеки автомобил не отговарящ на нормите да се спира от движение? Не. Не е трудно. Просто не се прави. А защо не се прави е вече друга тема - сумите от данъци и винетки ще намалеят, застрахователите зор ще видят без гражданската отговорност, ДДС и акциз от горивата ще се сринат, *** ще са недоволни ... Затова - вкарваме ЕКО компонент и ги оставяме да тровят въздуха ...
*** статията за пореден път доказвате, че нищо не разбирате от автомобили... Никога, ама никога дизелите или каквито и да е коли, са бипи по-евтини в Германия, отколкото в България!!! Вземете си направете елементарни проверки, преди да списвате статии...Дори има цели бизнеси, които изнасят коли от БГ до около 5 години, свалят ги от отчет и ги продават по италианксите граници с добра печалба!!!
България има шанс да си обнови евтино автопарка обаче трябва съответната политика за това. И тя трябва да скъса със популизма. Притискаш с дзверски данъци старите дизели. Задължаваш всички да са изправни като за немски преглед /катализатори и филтри също/. Беден и лична кола са несъвместими неща. Тук ги съвместяваме и патим всички.
Да си купува кой каквото ще. Ще дам пример. Имам нова Insignia 260к.с. 4х4 на 11 месеца стана. Струва точно 75 000лв.. Първоначална вноска дадох 40%, остатъчна стойност- 30%. 300лв. месечно ми се връзва. Брат ми кара BMW 320d xDrive 2017-та модел от Германия. На 190000км е всеки месец с нов проблем. Взе го за 48000лв.. За една година му стъпи почти колкото нов Opel флагман с премиум клас екстри. Същото и с колите за 20к.- бездънни ями. За Е60-ките по 10к да не говорим. А аз имам точно 0 разходи.
На Амон Ра му липсва стратегия. Няма нито един бонус за примерно лични домашни сларни станции с до 30кв мощност или пък личен автомобил хибрид ..... каквото е управлението такива са и хората вътре :)
По времето на соца си купих две нови леки коли при първата им доставка след като си направих вноската. Едната след две седмици, другата след шест седмици. Миналата година един познат най-накрая си получи новата кола, за която чака 1 година и 10 месеца, защото искаше да е синя, а не от готовите на склад.
А един ТЕЦ, в който горят италиански бали на колко хиляди 10 годишни немски дизела се равнява ?
Е що не. Вече сме кофа за бо*лук що да не станм и автоморга??? Някой има нужда от финансова инжекция!!!
Една печка на дърва замърсява колкото 920 стари немски дизела. Ако в печката се горят въглища, тя замърсява колкото 1760 стари немски дизела. Печка, в която горят гуми замърсява колкото 10-15 хиляди стари немски дизели.
Старият германски дизел дими у нас: Ставаме ли автоморгата на Европа?