а имаше времена когато мечтаехме да сменим старата ладичка с 20 годишен немски дизел, а ето виж ни сега докъде стигнахме - взехме на немски дизел са се мръщим. Иле не става дума за нас а за драстично замогналата се политическа върхушка и бюрокрация за която старите немски дизели вече са "***" дума, нещо по-новичко, по-лаченко и по-"екологично" им се е приискало да си имат за сметка на народа. И за това ни дерат яко с "еко" данъци.
до 60 По твойта логика един Dodge Charger 1969 щом е поддържан добре няма проблем с емисиите - така ли?А това че по дизайн карбораторния му мотор си гори по 1 петролен кладенец на 100 км. и че няма катализатор някак си го пропускаш.Различно време различни проблеми. Технологията се е развила много дори да сравним с автомобил 90-те години - еко стандартите са с в Пъти разлика!
Проблема не е дали колата е "Стара", а дали е поддържана.И сега на техническия преглед има изискване, за норма на изгорелите газове.Пълно е и със сравнително нови, но с не функциониращ катализатор, коли.
Едно време....При бай тошо...Какви варбурзи карахме.Въобще не пушеха.Най-дългата кола - 50 метра с пушека.
До 56 ще повие вие, ще попсува малко, ще се понапие, ще му мине и ще се качи на по-нова и по-екологична кола.
Ние не ставаме, ние СМЕ станали. Ама ако тръгнете да спирате вноса на стари коли балканския селянин ще вие до небесата...
Питаш кому е нужна кола в двумилионен град като София. Първо, в България останахме около 4 милиона, а в София живее около 1/5 от населението на България. Второ, явно си младок и не осъзнаваш, че хората са различни. Примерно 80% от хората в София не могат винаги да използват изброените от теб други начини за придвижване, а за около половината тези начини са рядко използваеми. Защо е така, ще разбереш като порастнеш.
Човекът иронизира простолюдието, каращо тези бараки просто. Защото интелигентен човек такава барака никога не би си купил.
Добре е да се знае, че автомобилите в България замърсяват в пъти по-малко от допустимите норми - максимум до 15% от тези норми. Единственото наднормено замърсяване в България е с фини прахови частици (ФПЧ) през зимата, заради печките. С ФЧП автомобилите в София замърсяват около 2% от максимално допустимите норми, а замърсяването заради печките е в пъти над тези норми.
До Глупости!То и аз така, само дето дизелката я ползвам извън града, а в града обикалям с колело. Вече толкова съм задобрял, че мога да позная на кой е изтърбушен ДПФ-а и на кой не.
Аз като карам по 5000 км на година то ако ще и да дими и пуши пак по-малко вредно ще изхвърли от тоя ето кара по 50000 на година нов бензин. ***!
До ММА боецаКолега, със смешните си 2000лв на тази кола не можеш само маслото да смениш, камо ли да я обслужваш. На тая кола само горивото ти излиза 35-40ст/километър граско. С тези 2000лв най-много да си я гледаш на паркинга и да дебнеш клошари да не почнат да спят в нея. А да... сигурно я караш в петък вечер като ти се доходи по женско ако въобще е в движение.
Загрижените за здравето си хора просто трябва да се научат как ПРАВИЛНО се управлява бензинов автомобил, така че да не харчи! Това е!
Човекът говори иронично какъв тип хора карат изброените коли и е 101% прав. Люлин си е един бедняшки квартал с нискоинтелигентно население, откакто е създаден и поради тази проста причина всеки го използва за подобни шеги. А придошлите от провинцията там са нещо още по-страшно, но се вписват идеално в квартала.
Старият германски дизел дими у нас: Ставаме ли автоморгата на Европа?