До ЧЕРНА ПАНАМЕРАНе е точно така. Служебна Дачия на 6 години, масло НЕ се долива/не гори/ и си го има като количество от смяна до смяна. Когато веднъж отворих капачката при работещ двигател, щеше да ми измие очите.
И на края пак стигаме до очевидното - заведете колата на доверен сервиз и ви е чиста работата...
Защо да купуваме кола на старо в тази просперираща, с висока средна заплата и с дърпаща икономика държава?!
1. Дyха ли от капачката на маслената гърловина.2. Има ли сажди в изхада на ауспуха и дали са мазни.3. При подаване на контакт( без да е запалена колата) свети ли чека( свалят я за да не прави впечатление при работещ двигател) 4. Качете се с колата на Витоша например. При качването следете ускорението и температурата.5. При спускане, спуснете на скорост, без да подавате газ ( на трета например) в края на спускането подайте газ и вижте има ли дим зад вас.
Купувайте си кола само ако имате излишни пари и не вие жал да я хвърлите ако се скапе. Всичко останало значи да и станете роб.
НЕ се научихте запалвате колата и отваряте капачката на маслото и НЕ трябва да духa ако дyха е издухана , джамбазите спорят че се отваря щеката на маслото но там отвора е много малък и едвам се усеща духането затова капачката за МАСЛОТО се отваря
Единствената държава на света ,където хората си купуват телефони за 1000лв. ,а коли за 600лв. !!
Освен ако не се занимавате с коли професионално, най добре е да закарате колата в оторизиран сервиз където компентентен опитен механих да направи обстоен преглед и дигностика на системите!Хубаво е колата да се качи на дино стент, да се провери двигателя, окачването, спирачките. И на бордовия компютър да се провери за грешки, дали всички сензори и системи в колата работят правилно.Ще дадете 100-200 лева но ще имате гаранция че не си хвърляте парите на вятъра.
Автовозите са на опашка на Калотина. Властта се опитва да реализира МЕЧТАТА на всяко софянче да има кола. От това града става кошмарен - всичко е заринато с коли, няма тротоар градинка, площадка без коли.Въздуха не става за дишане.ОБАЧЕ важна е илюзията - имаш кола демек си успял в живота.И у Факултето и Христо Ботев вече имат коли - КОМУНИЗМА дойде. Да му мислят нормалните хора.
Колата е карана от първия собственик поне до изтичане на гаранцията (години или километри) и поддръжката е станала прекалено скъпа там (Германия, Италия...) После още един собственик я е карал по на изток с импровизирана поддръжка. И когато вече и кръпките не понагат, се праща в БГ. Колата вече поне два пъти е била изхвърляна като негодна за употреба от собствениците й. Отделно еко-шит мотори 1л с три цилиндъра, в БГ условия издържат 80-90х километра на нов автомобил!!! Помислите пак!
кола от автокъща 99.9%е не кош ами КОШНИК!Купувайте само от хора купили колата от магазин или директно от официален . о да не забравяме българинът обича да бъде лъган!
Не купувайте автомобил произведен след 2000-та година. Това са автомобили с програмиран свършек. Производителите нямат сметка да направят издържлив автомобил щото ще умрат от глад. Ланчията ми е производство 1996 г. На 700 000 км е и ще издържи още толкова. Няма компютри няма компоти. Автомобил с който ще стигна до края на земята без проблем.
Колкото и да се проверява двигателя важното е да се знае че в 99 процента е износен и не става за нищо.
Купуваме кола на старо - как да проверим двигателя?