При новите коли всичко е изчислено да издържа до изстична на гаранцията. Коли над 10 години и на малко километри да са пак се скапват, я уплатнение, я спирачна тръбичка ще се запуши и какви ли не дреболии на пръв поглед могат да ти навлекат големи главоболия и разходи.
Ако искате да си купите кола на 150 000, която "не ду ха" от капачката на маслото, трудно ще ви се получи.
Ако искате да си купите кола на 150 000, която "не духaа" от капачката на маслото, трудно ще ви се получи.
Еко *** вегани които ходите само пеш и с градския транспорт.Правете какво си щете ,но аз от колата не слизам.Вие и деца нямате най много по едно куче или коте да гледате.Няма за вас частни уроци, спорт,и други подобни.
Общо взебто на българина всичко му е 2ра употреба, ама той се кефи и като кара 15 годишно БМВ или Мерцедес се мисли за велик.
В нормалните градове на Европа почти всеки пълнолетен човек притежава поне един автомобил, а в София един на 3-4 човека притежава автомобил, но на някои КРАЙни елементи това им се вижда много.
Стари коли карат по цял свят, вкл. и в Западна Европа. Въпросът е, че вече над 50 години автомобилът в България не е лукс, а необходимост, но след 1989 управляващите нищо не правят хората да си купуват нови коли. До 1989 година само Ладите, които продаваше Мототехника бяха 50-60 хиляди на година, а имаше още поне десет марки и модели коли, които Мототехника продаваше. Сега новите коли са капка в морето, а на управляващите не им дреме.
Няма нормален европейски град в който всеки жител да има кола. Софиянци се пробват да го постигнат - резултата е че става излишно да имаш кола - 14 км/час средна скорост. Всеки градски транспорт по света постига два пъти по-висока скорост.Глупавото племе държи да "кара". По същата причина ромите не си дават каруците - да карат.
Средната възраст на автомобилите в София е 11 години, а в провинцията е 22 години. Не трябва ли съветите да са различни при купуването на кола на различни години - 2, 5, 10, 15, 20, ... годишна кола.
Кола втора употреба и жена втора употреба всичко е на късмет! .... но в 90% от случаите са силно износени и не подлежат на ремонт !
След Втората световна война в Италия например, схванаха, че всяко семейство трябва да има кола и направиха каквотобтрябва по въпроса. В България в наши дни по-малко от половината семейства притежават кола, обикновено купена на старо. При това някакви ***, че българина искал да живее нормално, вкл. и да има кола
Душа и свет му е на българчето - кола да кара. Смята това за висше умение - нищо че е мечките в цирка го можеха. Сега дайте акъли на ромите как кон да си избират. Как да му гледат зъбите и каруцата.Син съм на глупашко племе.
Под капака на клапаните трябва да е вакуум. От там има връзка към смукателна линия. Масло може да пръска, но налягане не е редно да има.
Купуваме кола на старо - как да проверим двигателя?