До преди три години купувах само американски коли от бабички , за по две хиляди канадски долара . Коли супер лукс , кожени салони , климатици , зимни , летни гуми с джантите и на най-много сто хиляди . Най накрая послушах жената и купих нов Фолксваген Джета . Сега ми идва да се гръмна , или да вкарам жената в нея и да им дам " огъня "
В наша родна България се внасят само курници с върнати километражи. Автоджамбазите така ги магерят, че и най читавия сервиз немое да хване проблема. После плащаш, палиш и се молиш да те закара до вкъщи.. Е затва карам *** за по илядо лева, бой в гърба докато почне да се разпада и айде следващия ***. Нито масло, нито филтри ни ремъци сменям..
Проверете маслото, сменете агр. Ремък, или верига, и в градски условия проверете ускорението от светофар до светофар, ако не ви хване полицията, или да ви блъсне друг тества автомобила си, значи покупката е успешна, ако ви удари някой, този автомобил не е за вас!
Ускорете до 60,слезте от колата, отворете предния капак,и се ослушайте за необичайни шумове! Освен, ако не купувате: Porsche, Ferrari, Lamborghini, или Audi R8...Ако купувате Tesla, легнете под колата,и пак се услушайте!
ТОЛКОВА ГЛУПОСТИ В ЕДНА СТАТИЯ.двигателя е резервна част.ако не става го сменяш.Купето ако е тръгнало да ръждясва-няма оправяне....
Какъв е тоя руско- български език и правопис. Ужас!!!!. Много повърхностно познание по руски език. Ако си го изучавал в училище явно си пропуснал доста часове или си се разсейвал гледайки по съученичките си.
По принцип си прав, но има изключения. Моята кола е купена нова от дилъра в България през 2015 година и е на 15000 км. Ако тръгна да я продавам никой няма да повярва.
С градският транспорт пътуват предимно прошляците. Хората, които изкарват пари нямат време да се мъкнат с градския транспорт. Даже платените зони за паркиране не могат да накарат човек да се качи на градския транспорт, а просто си сменя жилището и започва да ходи пеша на работа, а евентуално събота и неделя с колата извън населеното място, където живее или на пазар.
Намалете скоростта и открехнете леко вратата - муахахаха, е те това ме уби! Явно не и работят ел. стъклата или ръчката е изкорубена .... нема такъв смях.А и да не забравя като открехнете врата се наведете наляво и се обърнете назад да видите дали задна лява гума не е спаднала!
Ако се съди по постовете,60% са софиянци барем 3-то поколение и ако не милионери,то поне наближават!Да не говорим за солидната бройка на IT-специалистите...А бе богата работа.Само едно не мога да разбера-кога ги вадите тея пари,като клечите тука постоянно.Богаташите,които познавам въобще нямат време за такива неща.
Как караш тази кола по тихите улички,магистралата, ще спреш на бензиностанция и ще направиш ред други проверки ,след като колата не е регистрирана и ушевците те чакат?
В България регистрираните пътнически автомобили са около 2,8 милиона или 393 на 1000 човека население, много под средното за ЕС и много под нивото на Люксембург, където са над 700 на 1000 човека население. Въпреки това на някакви хaxoвци "тенекиите" им се виждат много.
Жалкото е, че вместо по-сериозно да оправят и разширяват пътищата -----Кои пътища не са ти разширили бе, *** раст?
В София регистрираните автомобили са около 550000. От тях около 200000 са лични автомобили. Освен тях има и други автомобили регистрирани в София - автобуси, тежкотоварни камиони, специални автомобили, влекачи, фирмени и служебни леки и товарни автомобили до 3,5 тона. Голяма част от регистрираните в София автомобили се използват постоянно в провинцията.
Не колите са проблема, а инфраструктурата. Жалкото е, че вместо по-сериозно да оправят и разширяват пътищата нашите хрантутници мрънкат само как не била предвидена столицата за толкова коли - ами направете така, че да ги поеме бе, за какво ви държим на работа?
За тия разбирачи с духането от капачката, има едно нещо което се казва клапан картерни газове! Сменява се на 80000 и се води консуматив, ако се запуши пак надува а мотора е Ок :)
Купуваме кола на старо - как да проверим двигателя?