15

Анонимен

преди 4 години

Фактът, че от Тесла всеки път натопяват клиентите си е показателен за отношението им към безопасността. За тях са по-важни имиджа и парите, и оня "гений" дето не е завил една гайка през живота си да ходи като Месия и всички да му се кланят.

14

Хм!

преди 4 години

Карам бавно зад една Теслица на магистралата, близо до Девня, в посока Варна. Бавно, за да я огледам. Колицата със софийска регистрация, джиджана, червена като черешка, ама не върви. Гледам го пичът едвам пъпли със 110 и не смее да я настъпи по баира нагоре, щото батерията явно е на червено и не се знае дали ще стигне до Варна, да я включи в някой контакт. Мъка.Не знам. На дълъг път сигурно си носят някой бензинов генератор в багажника, за всеки случай, но пък къде си слагат куфарите?

13

Анонимен

преди 4 години

"От друга страна Tesla твърди пред Business Insider, че колелото е паднало след като Масуд се удря в дървото с висока скорост."Купуваш си Тесла, която дефектира, след което без значение дали ще оцелееш или не производителя веднага обвинява теб. Класика в жанра. Как един път не си признаха, ами все клиентите са им виновни?

12

Анонимен

преди 4 години

До пунтаС 3000 повече (долара) от кой модел нa кадилак? ATS? Че и той е $38к?Ок, мерцедес C се намира толкова евтино, но виж му ускорението от 0 до 100. 7.5 за бензина и 9.7 з дизеловия... WTF? Ако искаш нещо близко до базовия 3 н Тесла, ще ти трябват поне още 9к.И колелата не са се "откачали", защото смао в тоя сайт се споменава подобен факт. Арабпето се е изсшило, зщао ти колата му вдига 100км за 2.6 и не е свикнали да я кара, ама сега се опитва, да изкара някой леф от цякат работа.

11

Мандрахерц

преди 4 години

Абе като е пуснат бюлетин тоя що не отишъл в сервиза да я погледнат скапаната кола, а кара! Бюлетин= сервизна кампания повишено внимание на собственика посещение в сервиза за проверка. Или като карат тесла и са фанали оня горе за оная работа! То като с "автопилота" пише да не го оставят без надзор да го контролират и да не му се доверяват напълно те спят! Баси тъпите същества има на тоя свят!

10

Пунта мара премиум

преди 4 години

До Анонимен 7Ти знаеш ли колко струва една Тесла в САЩ където би трябвало да са евтини?С 3000 повече от Мерцедес или Кадилак.Става въпрос за най-евтината модел 3.Не съм чувал на нов Мерцедес да паднат колелата.Нито да му сложат 3 еднакви и една различен цвят врати с лепенка "качествен контрол преминат" (QC passed) на вратата с различната тапицерия.Или шасито да е пукнато и те да сложат един полуграмотен амиго с електрожен да го наклепа с електрода.Дори не бяха махнали шевовете..Пхах

9

Туск

преди 4 години

Тва е антиреклама платена от сегашните производители на ДВГ. Много добре знаят, че хранилката пресъхва. И правят всичко възможно да сринат конкуренцията. Като не могат с иновации, почват с компроматите. Аз лично имам тесла от 5 год. Не е млизала в сервиз. Месечната и поддръжка е под 100 лв. А вашите 30 год дизеляци не излизат от сервиза, харчи като за световно, под 300 лв на месец гориво и консумативи абсурд.

8

Анонимен

преди 4 години

Вместо нов Тесла, трябваше да си пожелае от джина, да го научи да кара, че сега да не приказ глупости...

7

Анонимен

преди 4 години

До Пунка Мара ПремиумКога си взимал участие в разработка и проучване, че д а наеш кое колко и как струва? Та з изработката на една сокоизтисквапка може да заминат милиони, какво остава за кола... Ако имаше тотално "нечувни" неща в тези автомобил, тогав може би щяха да са доста по-скъпи. Цялата идея е, че технологията и производството биват оптимизирани и стават по- евтини. "Вероятно..." от 600 000 автомобила на пътя, щяше да е ежедневие.

6

Анонимен

преди 4 години

До 4СА? Като в ОП СА? Много кючекджийско, не мислиш ли?

5

Анонимен

преди 4 години

Тоя мошеник Илончо играе на едро, не е като нашите кокошкари.

4

Анонимен

преди 4 години

Камиларите дето убиха Кaшоги са му развили болчетата на тоз за да му фръкне гумата. СА не може да фалира заради няколко елeктромобила.

3

Анонимен

преди 4 години

Призводителите на фосилно гориво от зелената секта са платили на Мъск няколко милиарда за да остави бъгове в автомобила. Правете пари не война.

2

Анонимен

преди 4 години

да помолят китай да им реконструира автомобилите и ще имат хем евтини, хем здрави! аман от американска наглост!

1

Пунта Мара премиум

преди 4 години

Най-вероятно автомобилът е доста тежък за това окачване.Елън Мъск се опитва да прави максимум пари с минимум вложения.Винаги се казва-"за разработката на този или онзи модел изхарчихме 1 милиард долара..." Какво в този автомобил струва 1 милиард долара?Няма нищо което да е нещо невиждано-батерии,електромотори,окачване,рама,гуми,салон,врати и стъкла.Да тези неща са скъпи но 1 милиард..