84

Анонимен

преди 4 години

Докато дойдат може да не е останало население да произвежда.

83

Fenasi Kerim

преди 4 години

Според турските медии, заводът ще бъде в България. Поне аз това чета по турските сайтове.

82

Анонимен

преди 4 години

Гледам тук се коментират какви би трябвало да са заплатите. Заплатите ще са такива, каквито ги дадът от фирмата. А за да дойдат в БГ (ако дойдат изобщо), единствената причина ще е заради по-ниските разходи за труд. В противен случай ще си правят в Германия. Почнат ли да се изравняват заплатите - ще се преместят и идат в Тунис, Мароко или там някъде. Това би трябвало да ви е ясно поне, че никой няма да дойде само щото сме българи.Който не му харесва- прави си завод и дава заплати, каквито иска

81

Българин

преди 4 години

Предлагам на Властта да произвеждаме самолете, еф шеснайсе! Не, еф седеменайсе и еф осемнайсе по добре!

80

Анонимен

преди 4 години

Сред изискванията на инвеститора е най-вече подходящата инфраструктура: индустриален ток, газопреносна мрежа и железопътен транспорт.Баце се съсипа да строи магистрали,макар и летни а пък швабите искат железопътен транспорт. Е не е честно значи.

79

Цветанов

преди 4 години

Само да ми приготвят един Вейрон за 5000 лева с доплащане- старата ми кола.

78

привет от Германия

преди 4 години

Никакви западни инвестиции в България ! България е рубладжийска държава , руски сателит в ЕС и НАТО !

77

Юнал Джемилов

преди 4 години

Завода ште баде каде е как каде вав Турция расбираси то е блиско до логеката биллюлля не са кахърети Турция има сичко поняколко пъти повичи от бг сърбия романия и гърция зети заядно ва

76

Боко Тиквата

преди 4 години

Идеален момент да направя ново министерство и да назнача Лилето за министър на Фолксвагените.

75

Анонимен

преди 4 години

Оо я коментиращите да си гледат работата ...

74

Анонимен

преди 4 години

До Професор ТюхчефЗащото ВИЕ сте люхи.

73

Анонимен

преди 4 години

Ауди имат в Дьор 14000 човека, които доскоро бяха на средно 1300 евро. Който е бил в Унгария, знае за какво иде реч и колко се оцелява там на такива пари. Но никой не нарича Унгария колония, даже я хвалят. Парадокс.

72

Анонимен

преди 4 години

проблемът няма да бъде в работната ръка и в заплатите. Просто гермаците като чуят размера на рушветите искани от управляващите - ще изчезнат с двеста.

71

Анонимен

преди 4 години

Голям смях.Значи, нашите мутробизнесмени реват, че никой не искал да работи за 1000 на месец. В същото време ни убеждават, че Фолксваген ще намерят квалифицирани работници, при това 5000 броя, на 600-700 лева, при това да пътуват до Кремиковци.

70

Професор Тюхчеф

преди 4 години

по едно време нали правиха някъде коли , и всички видяхме че не сме подготвени.Това е поредната предизборна мъгла за пред плебса.

69

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 73Да, ама едни 5000 работни места не са излишни ...

68

Анонимен

преди 4 години

Властта? Че това да не ви е по тодорживкуву време, че да ги питаме за всичко?

67

Анонимен

преди 4 години

България вече е един от големите производители на злато. Има големи инвестиции в златодобива. Да сте усетили някаква разлика след като дойдоха големите "инвеститори"? Като станем големи автомобилни производители, да не мислите че ще е по-различно. Никоя колония не е процъфтяло от това, че колонизатора се е нанесъл и си е наел слуги да го обслужват.

66

Анонимен

преди 4 години

Тук най-добре би било да се построи завод за тикви! Че една е малко.

65

Waffen SS

преди 4 години

"Готови ли сме да произвеждаме коли у нас? Властта казва да" Не е важно какво казва властта.Важното е какво казва концерна.Има един израз, в който едно детенце казва ,нещо от типа."Татко каза,че ще ми купи колело ,ама друг път"