Нашите шофьори не знаят почивка,легло,добра храна,дом , хигиена, най-ниско заплатени, не виждат децата си, жените им станаха порно актриси. Нашите транспортни шефове се наядоха , скъпи коли , жени дроги, апартаменти нагли и надменни. Преди караха хората да карат нон стоп .хубаво че от европа измислиха електронните карти. Реваха пак че ще фалират. Пускаха шофьорите със стари камиони без гуми с магнити пак реваха , че ще фалират.Колеги не им се вързвайте в европа робството е забранено
Песни щели да пеят, протести! Г-н Ангелов, докато не се научите да си плащате както подобава на шофьорите и се прибират веднъж в месеца! Ще го лапатенемит! Само най корумпирани те държави протестират- това вашето си е модерно робство.да не говорим и за лишеният от-социален живот, хигиена,етика, морал, култура...
Винаги съм се чудел, защото някои държат да си изкажат мнението, без да имат ни най - малка представа за същината на проблема. От 6 години съм на транспортния пазар в Европа. Целувката на Юда...пука му на Макрон, колко заплата вземат шофьорите и къде спят. Идеята му е единствено и само средствата да не отиват в нашата хазна. Било чрез шофьорите, било чрез осигуровките им, било чрез данъците им. Европа на две скорости..ние бедните роднини. Приветствам инициативата. Дано успее.
Ще започне засилена проверка на бгфирми.А тези койти са със. субсидии от Еврофодове ще трябва да връщат пари.
До36. Невервам Брюксел да приеме правилата на България. Първо защото конкуренцията трябва с техния закон да защити частните превозвачи от ЕС. ИМАТ КРЕДИТИ, ИЗДЪРЖАТ СЕМЕЙСТВА. Банките и те са навързани за тия кредити. Такива соц. Мафиотски фирми "червен флаг", "Биобуги" "мукикуки" няма. Всичко е на ясен собственик с ИМЕ и АДРЕС. Сега как е кара някой от червена фирма прави далавера отиди го търси в дълбоките Сибирски полета от Калотина на ИЗТОК ТА ДО ДАЛЕЧНИЯ ИЗТОК.
То тръгнели всичко да бъде частно. Отиде конструкцията на власта.Отиде олигархията в затвора.А Нинова трябва да бяга. Ще остави политиката.
Интересно е дали сега българската мафия ще наложи мафиотските си правила в Брюксел? В България мафията прилага своите правила, започвайки от правителството и парламента.
До32. Гастарбайтер е от немски / гостенин работник/ . В случая с превозвачите няма нищо общо. По всичко се вижда , че наште колективи , превозвачи удрят под кръста с нечестна конкуренция частните превозвачи от ЕС. И ТОВА Е ЧАСТ ОТ ЦЯЛАТА НИ ПОЛИТИКА.
До26. Значи гърците карат рядко прави курсове. Ами веднага нашто соц. клективно- мафиотско превозваческо дружество да ги вземе и им подобие цената . Водачите - роби няма да спечелат, но държавно - партииния ще спечели.
Повечето от коментиращите тук не са запознати с темата и коментират с общи приказки и клишета.Моля, като не сте шофьори не пишете глупости че този закон защитава БГ шофьора.Да видим как ще реагирате, ако приемат закон всеки гастарбайтер от България да спи на тризвезден хотел в Европа и всеки уикенд да се прибира в родното си село/по адресна регистрация/?
До 30. Чили е една от развитите страни на южна Америка. Както и другите в който няма социализъм. Във Венецуела, Перу, Куба и тия със социализъм е бедноста и разцвет на корупцията.
Чили на Пиночет била свободна и развита държава?!Ти май си прекалил със сармите и чесъна по празниците и ти е паднало кръвното, та мигар не ти достигаъ!Като ти мине, отново си прочети какво си нафляскал тук и сам ще се засрамиш.
НАЛИ СЕ СЕЩАТЕ КАКВИ МИЛИАРДИ СА НАТРУПАЛИ НА ГЪРБА НА МИЗЕРСТВАЩИТЕ ШОФЕРЧЕТА И С НЕЛОЯЛНИТЕ СИ ПРАКТИКИ ИЗ ЕВРОПА ТИЯ С ТЪРБУСИТЕ, НАРЕЧЕНИ ПРЕДСЕДАТЕЛИ НА КАМАРИ НА ПРЕВОЗВАЧИ И "БЕДНИТЕ" СОБСТВЕНИЦИ, ЩОМ ПЛАЩАТ ДВА!? ЧАРТЪРА ДА ЗАКАРАТ ПОД СТРОЙ СЪЩИТЕ МИЗЕРСТВАЩИ В БРЮКСЕЛ? ЧЕ И 150 КАМИОНА , КОИТО ЯВНО НЯМА НУЖДА ДА СЕ ТРУДЯТ УСИЛЕНО - НАДВИЛИ СА СИ НА МАСРАФА! ЕС НАПРАВО ДА ИМ ПРИЛОЖИ ЗАКОНА, ЗА ДА СЕ НАУЧАТ ЧЕ ТАМ НЕ Е КАТО ПОД ПРОЗОРЦИТЕ НА БИБИТУ !
.2018 беше от най успешните в живота ми $$$$$$ а 2019 ще е още по успешнаПо3драви на всички клошове в БГ, и тази година няма да стигнете по далеч от панелната килия защото родения да пълзи не може да лети! Които е способен да успява в БГ кат мен, го може и в Западна Европа, и на другия край на света Ав$ тралия, доказано от личен опит, дано разберете някой ден защо сте лузари и дано тоя ден дойде 2019 защото when you change the way you look at things, the things you look at changeПоздрав отСидни
Гърците нямат силен международен транспорт те не пътуват европа много . Те карат ряд ко прави Курсове не коментираите работи за които не сте в час. Създавате грешно впечатление за читатели които не са запознати с темата
При нас нищо не е променено от соца. На власт е номенклатурата на партии те. Тази номенклатура прибира парите на тия които работят.В Чили шофьорите свалиха социализма на Алиенде, който им отне правата да са частните шофьори. Той им национализира основните средства на производство. Остави ги без работа, закри им фирмите. И така стана , че дойде Пиночет който премахна социализма в Чили.Сега Чили е една развита държава със свободен пазар.
до21. Стига си лъгал, не са 8 а всичките. Дори и гръцките превозвачи и те са частници не ви подкрепят. Остават Естония Латвия около 100 превозвача.
Наши шофьори и тирове блокират Брюксел на 10 януари