13

Анонимен

преди 5 години

Преди зимният сезон да настъпи се проверяват клетките дали не са на сухо. Едвали някой се сеща през лятото да провери клетките. Но имайте предвид че част от електролита в него се изпарява. Затова трябва преди да е настъпила зимата да се измери гъстотата на електролита и ако под границата на 1,27,28 да се долее киселина до тези граници. Ако гъстотата е добре а електролита е под нивото долейте дестилирана вода. Измерете и зареждащият ток който постъпва от алтернатора за да няма изненади в студа.

12

Alpha

преди 5 години

*** най обича на надолу да изключи от контакт и да се вози по инерция аванта. Изражението му е като на олимпийски шампион.

11

Анонимен

преди 5 години

Всяка зима се препоръчват нови гуми и нов акумулатор.

10

байко

преди 5 години

тва пежо от миналия век, като бех войник граничарин, сваляхме акумолатора на трактора да гледаме телевизия, шот немаше ток на заставата. а като палехме трактора палехме огън под блока да загрееме масло в карбуратора! та и вие сигур така? а? аре на протест!

9

Анонимен

преди 5 години

Такситата и тировете си карат без да свалят, но за личен автомобил акумулаторът трябва да се махне и да се съхранява на сухо и отопляемо място.

8

Анонимен

преди 5 години

Аха , да. И чистачките да се вдигнат, и двигателя да покриеш с одеало за през ноща. Също може и картон на предно и задно стъкло да не навали сняг там

7

маде ин Булгари

преди 5 години

Когато си сваляте акумулатора си обуйте и вълнени чорапи, за да не настинете!

6

АЛОО ХАПЧЕТАТА

преди 5 години

В СЪВРЕМЕННИТЕ АВТОМОБИЛИ КОНСКУМАЦИЯТА Е 0.020а сиреч 20 милиампера .....тоест за 24 часа консумираната енергия е 0.020x24=0.480милиампера ....дефакто един 60амперов акумулатор няма как да се изхаби......ДРУГОТО Е ЧЕ АКО СЕ ИЗВАДИ КЛЕМАТА НА АКУМУЛАТОРА ПРИ СЪВРЕМЕННИТЕ АВТОМОБИЛИ НАЙ МНОГО ДА ИЗГОРИТЕ НЯКОЙ КОМПЮТЪР И ДА ХОДИТЕ ПРИ СОФТА ДА ГО ПОПРАВЯТ....

5

Анонимен

преди 5 години

В общи линии *** не е свикнал, че ако не правиш поне 2-3 хил. км пробег на месец, то колата се води 'лукс' и ще му е много по-евтино с обществен транспорт.А ако правиш сравнително голям пробег, разходи като нови гуми, нов акумулатор, свинетка, скъпа ГО са пренебрежими спрямо парите давани за гориво. Казвам ви го като човек, плащат по над хилядарка за гориво на месец. Дреме ми за едно ГО за 250 лева или една свинетка 100 лева...А вие тука - да сваляме ли акумулатор за 200 лева или не...

4

да

преди 5 години

не съм шафьор, жена ми не съм я виждал да отваря предния капак с години, кара една кола 6 и кусур години, са кара неква нова и съм сигурен , че не мое да и отвори предния капак, нищо че я пали от стаята.

3

ай сиктир

преди 5 години

Да бяхте добавили в заглавието, че статията важи за летни пишман шАфьори.

2

Чичо

преди 5 години

Да, и да се държи на топло до камината!

1

Анонимен

преди 5 години

Трябва, ако си мръсно шоферско прасе, трябва и много други неща да направиш.