В страните със студен климат обществените паркинги са снабдени с въможност за включване на електрически подгрев на двигателя. Например Финландия има 1млн такива паркоместа, при 3млн коли.
Според едно старо Люлинско поверие, ако не си свалиш новия акумулатор вечер, то някой друг ще го направи вместо теб!
И защо на снимката е Пежо 205, самоделка направена на ток, без ДВГ. Да не говорим, 4е регистрацията е от някоя арабска държава, където незнаят какво е сняг. Списвача ако беше професионалист, можеше да се сети, че снимка от неговия автомобил щеше да пасне към статията му и щеше да има достоверен и завършен вид. Дори на такава банална тема. Аман от аматьори!
Свалете акумулатора и направо го сложете в кюмбето да е на топло.ХА-ХА-ХАМили боже, какви сте ИДИOTИ !!!21век *** коментира сваляне на акумулатор.Оглупяването е повсеместно.....
скоро чух, че в една фирма правеща акумулатори, има хора занимаващи се с ограничаване на живота на новите акумулатори до времето на гаранционния им срок. Така че, каквото и да правите, купите ли си такъв акумулатор ще пиша: Господ да ви е на помощ!
какво доливане бре? Те днешните акумулатори са капсуловани...в крайна сметка, всеки си има тиква на раменете и си преценява дали иска той да служи на колата или колата на него...
То и лаковото покритие на боята се разваля по бързо през зимата. Затова е добре да си сваляте боята и лаковото покритие и да си ги държите на топло вкъщи
Мамо, запознайте се. Това е моята... акумулаторна батерия.Тя ще нощува у нас.---Акумулатор свалям от колата само в два случая:или съм забравил лампите светнати и трябва да го заредя (случва се щото съм заплес)или е приключил земния си път и съм си купил нов.
Ако колата ви е с компютърно управление на процесите по двигателя или дори по окачването - по-добре изобщо не слушайте съветите за изключване на акумулатора под каквато и да е форма. Това са съвети от миналия век буквално.
Ко няма ключ маса се откачва само минусовата клема в случай , че няма да се кара повече от две седмици и температура под минус десет градуса
Не акумулаторите са ***, а колите. Поради прекомерния пробег и липса на адекватна поддръжка, зарядния ток не е в параметри, а в покой имат утечки. Нема как на стара кола акумулатора да е в добра кондиция! И да сваляте и да не сваляте - се тая.
Off от експерти!Някъде към средата на есента, ако акумулатора е обслужваем, се проверява и вероятно долива до маркерите. Правя цикъл разряд заряд с хубаво зарядно. Ако колата не се кара редовно, на подходящи дистанции, вследствие на многото електроника, е възможно да загуби заряд. В такива случаи, е по добре да се разкача, ако може. Зимата е добре преди палене, да се пуснат за кратко фарове, с цел подгряване на електролита. В масовия акумулатор, няма революционни новости, освен поевтиняване.
Моят акомулатор вече някой го е свалил.По точно го е свил. А полицията гони демонстранти ъъъъъъ:(
Ако клетките и електролита са в нормите и при минус 20 ще запалите. Акумулатора ми изкара 7 години преди да издаде багажа. Много е важно електролита да е с гъстота 1.27 а зареждащият ток от алтернатора да не е по нисък или по висок. Ако е по висок ще скапе клетките за нула време ако е по нисък няма да зарежда добре.
БСП ще ни даде пари да си купим НОВИ лексуси и инфинитита като се развалят ги върляме на гърците и си зиаме новиа модел тамън излязна
Студът дойде! Трябва ли да се сваля акумулаторът през зимата?